Chryste panie, proste pytanie o koła, a zrobiło się już zagadnienie konkretne. Toczenie piast, półosi ja prdl
Zatem odpowiadając na pytanie autora, felga 6 cali i et 35, powinno być ok. Może minimalnie przycierać przy maksymalnym skręcie, wskazane przynajmniej z 5mm dystansu. Sam osobiście jeżdze na kołach 7 cali i et25. Przyciera tylko przy skręcie na maximum.
Polecam taki kalkulator et, gdzie wpisujesz szerokość felgi, i osadzenie czyli et. Bazową i fabryczną wartością dla poloneza jest 5 cali i et29
https://xfelgi.pl/info/kalkulator-ET-felgCo do wielkości opon, jeżdze na klasycznym zestawie czyli felga 7 cali, opona 195/50/15. Te koła są minimalnie mniejsze od fabrycznych 13, ale wg. mnie wygląda na ich bardzo dobrze, nie wyglądają aby były za małe. Jeździłem też kiedyś na 195/55/15, mniej mi się to podobało.
Co do pierścienie centrujących fiat ma 58,1 , a Polonez 58,5. . Używałem pierścienie centrujących z fiata i wystarczyło liznąć je papierem ściernym,a by pasowały do Poloneza. Co do samych felg, jeśli znajdziesz z za małym otworem centrującym, to warsztatach zajmujących się felgami aluminiowymi, roztoczą Ci otwór pod średnice jaką sobie zażyczysz. Koszt tak jak kolega wyżej napisał, biora różnie. Od 100-200 zł za kpl.
Może mało w życiu jeszcze widziałem ale przeglądam sobie felgi na olx od czasu do czasu i nie wiedziałem jeszcze felg 15 4x100 z et24.
Swego czasu miałem korbe że co sezon-dwa ładowałem inne alufelgi do Poloneza, za każdym razem lądowały takie 7j i et rzędu 23-26 i nawet rozstaw się udawało znaleźć 4x100 4x98