Autor Wątek: Wtryski GSi  (Przeczytany 1203 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Wtryski GSi
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 09, 2024, 00:52:51 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2149
jest. 
Możesz też wykonać ustawienie krokowego . Trzeba wyczyścić gniazdo w kolektorze i sam krokowy . złożyć to, odpiąć klemę i podpiąć i poczekać do nagrzania.
W lanosach była jeszcze procedura ustawiania wolnych obrotów z softu. Trzeba było trzymać gaz do dechy, włączyć zapłon i poczekać 5 albo 10 sek. Wtedy silnik krokowy wykręcał się na maxa i cofał o wymaganą ilość kroków. Czy działa to w GSI nie wiem
Ogólnie wczesne sterowniki GSI miały słabo zrobione wolne obroty.

Odp: Wtryski GSi
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 09, 2024, 13:06:38 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Wtedy silnik krokowy wykręcał się na maxa i cofał o wymaganą ilość kroków.
GSi robi tak przy kazdym wlaczeniu zaplonu czyt. wykreca trzpien do oporu zamykajac kanal obejściowy i cofa o zaprogrmowana liczbe krokow.A jak wlaczysz zaplon z odkreconym od korpusu silniczkiem krokowym to trzpien calkiem wykręci sie z wirnika.

. złożyć to, odpiąć klemę i podpiąć i poczekać do nagrzania.
To nie tyle ustawienie krokowego co ogolnie calego parametru BLM (cos a'la korekty dlugoterminowe we wspolczesnych sterownikach).
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Wtryski GSi
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 10, 2024, 21:01:06 pm »

Offline ketang

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 1.6 GSI
Dziękuję Wszystkim za pomoc. Poldek chodzi talala 😜 Temat można zamknąć.