Autor Wątek: Wariacje silnika 1,4 mpi  (Przeczytany 2208 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wariacje silnika 1,4 mpi
« dnia: Sierpień 24, 2005, 11:29:58 am »

Dymion2222

  • Gość
mam problem z obrotami, zaczęło sie od wstrzymania obrotów na 3000 i bardzo powolnego spadania do prawidłowej pracy silnika, a teraz nawet po odł?czeniu silniczka krokowego zostaj? 3500-4000 i nie spadaj? wogóle. Pół roku temu miałem podobny problem był wymieniany sterownik w komputerze. Z góry dzięki za pomoc.

Wariacje silnika 1,4 mpi
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 24, 2005, 11:56:55 am »

maras

  • Gość
Sprawd?, czy nie masz nieszczelno?ci na dolocie

Wariacje silnika 1,4 mpi
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 24, 2005, 12:16:24 pm »

Dymion2222

  • Gość
Jest dopływem jest wszystko ok założony nowy filtr

Wariacje silnika 1,4 mpi
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 24, 2005, 20:15:14 pm »

roverek

  • Gość
a linka przypadkiem nie blokuje się?

Wariacje silnika 1,4 mpi
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 25, 2005, 10:02:35 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Na początek linka.
Potem trzeba sprawdzić silniczek krokowy a raczej jego kabelki zasilające. To że odpiąłeś silniczek nie oznacza że jest on w pozycji zamkniętej. tak sięskłada że w roverze odpięcie silniczka krokowego powoduje że zostaje on w takiej pozycji. U mnie wtyczka silniczka krokowego jest na tyle wyrobiona że niemal po kazdym katowaniu auta wtyczka spadała. Naogół kończyło się to gaśnięciem silnika na wolnych obrotach ale ostatnio stanął na 3000PM i nie chiał zchodzić niżej. Po otwarsiu maskiokazało się że wtyczka spadła a silniczek zatrzymał się na max uchyleniu. Wpięcie wtyczki też nie za bardzo pomogło. Dopiero ponowne włączenie zapłonu i uruchomienie trybu serwisowego przepustnicy spowodowało że silniczek przymknął przepustnicę i silnik zaczął pracować normalnie.

Tak więc na początek radzę sprawdzić linkę, potem przepustnicę, potem instalację elektryczną silniczka krokowego a na koniec dopiero kompa itditp.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.