Autor Wątek: 2.0 DOHC na wtrysku Boscha  (Przeczytany 7562 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.0 DOHC na wtrysku Boscha
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 17, 2005, 20:00:46 pm »

SerU_408

  • Gość
Silnik dzi? odpalił :D Od pierwszego dotknięcia  :mrgreen: Chodzi równo i cicho. Nie telepie się tak jak przy ga?niku, ładnie reaguje na wci?nięcie pedału gazu. Jutro zakładam wał, składam resztę do kupy i pierwsze testy drogowe.  :mrgreen:

2.0 DOHC na wtrysku Boscha
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 17, 2005, 23:04:49 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
SerU jak juz odpalisz to cacko to napisz jak toto zachowuje sie w przypadku gwałtownego depniecia na 1 biegu tzn jedziesz, masz około 2 tys i wbijasz gaz tak zeby dojsc do około 5,5 tys i druga sytuacja: wolne obroty - czy po nagrzaniu silnika pomimo fabrycznego ustawienia przepustnicy silnik trzyma około 500 obr/min a przy około 100/110 jeszcze mniej(w granicach 200) :mad:  czy raczej nie masz zadnych problemów i obojetnie zimny czy ciepły trzyma 800. U mnie reset kompa pomaga najwyzej na 10 min :? i nie wiem co z tymi obrotami zrobic
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

2.0 DOHC na wtrysku Boscha
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 17, 2005, 23:23:25 pm »

SerU#408

  • Gość
Na razie takie testy od 2 ty? obr do 5,5 nie wchodz? w rachubę bo silnik jest na dotarciu. Ze wstępnych obserwacji wynika, że podczas pracy na "ssaniu" silnik ma około 1200 obr/min. Po osi?gnięciu 50-60 stopni obroty spadaj? do około 850 (jak podepnę zewnętrzny warsztatowy obrotomierz to będę wiedział dokładnie). Nie udało mi się go zagrzać do 100 stopni bo ma 2 wiatraki w chłodnicy :) Mimo wszystko na razie jaj z obrotami nie ma-chodzi równo i na stałych obrotach. Po przegazówce raz mi zgasł podczas schodzenia z obrotów ale to prawdopodobnie kwestia podł?czenia wszystkich podci?nień i założenia puchy filtra powietrza (pierwsze testy odbywały się bez tej obudowy). Podoba mi się też d?więk wydechu przy zastosowaniu kolektora z GSi-brzmi to w tym przypadku inaczej niż u Woj-A.

Na razie jestem wręcz szczę?liwy, że wreszcie udało mi się to po tylu perypetiach odpalić :mrgreen:

2.0 DOHC na wtrysku Boscha
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 18, 2005, 18:08:24 pm »

ajk#1212

  • Gość
Swoim 2.0 na jednopunktowym wtrysku boscha przejechalem ok 15 tys km. Silnik pracuje ladnie niema problemow zeby wkrecic go do czerwonego pola. :) Niemaproblemow z tym ze silnik gasnie jak zchodzi z obrotow. :) Przy spokojnej jezdzie w miescie wystarcza 10l/100km a jak sie depcze to 15-16l.
Pozdrawiam
Tomek

2.0 DOHC na wtrysku Boscha
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 19, 2005, 00:47:39 am »

Mrozek#83

  • Gość
Tomek - mamy z Serem pro?bę do Ciebie. Czy mógby? nam zrobić zdjęcia (może z kanału od spodu by się dało wykonac dokladniejsze) , na których będzie widać jak jest przymocowana pompa wspomagania, bo generalnie wydaje się nam to chor? rze?b? i tak na dobr? sprawę należałoby dorobić odpowiedni? flanszę przykręcan? między wspornik filtra oleju, która to dopiero posłuży za wła?ciwy wspornik. Mam pytanie - czy co? takiego w Twoim przypadku było wykonywane? Jak nie, to chciaż spróbuj to w paru słowach opisać jak to jest przykręcone.