Wyci?gam żeby pokazać jak to wygl?da w chwili obecnej.
Tu widać, że linka gazu działa :mrgreen:
Rzut oka na silnik od strony wydechu (czeka już na założenie kolektor z GSi
)
A tu widać to, co mnie miło zaskoczyło w nadwoziu Plusa: przekonstruowana ?cianka, która sprawia, że jest bardzo dużo miejsca między silnikiem a ?ciank? przedziału pasażerskiego. Szkoda, że tak pó?no na to wpadli w FSO. Poza tym koło pasowe z boscha jest o tyle fajne, że bez problemu wsadzi się pomiędzy nie a pas przedni głęboki klucz do przykręcenia koła pasowego.
Nadal nie mam jednak bladego pojęcia jak zamontować pompę wspomagania z Plusa. Na pewno nie da się jej przykręcić je?li do bloku jest przykręcony wspornik na filtr oleju z wersji DOHC-a z miejscem na montaż pompy wspomagania-nie ma na to po prostu miejsca :twisted: :cry: Gdyby dać alternator od strony ssania a pompę wspomy w miejsce alternatora mogłoby to się udać. Na razie jednak najważniejsze, to w końcu odpalić ten silnik. Już jedna próba była niestety się nie powiodła z powodu wady ukrytej kolektora ss?cego (był pęknięty :twisted: ).