Autor Wątek: Rano nie pali, pó?niej chodzi?  (Przeczytany 5048 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nie odpala
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 20, 2005, 00:24:25 am »

Balon

  • Gość
Witam.
Mam poldka 1.6 z jednopunktowym wtryskiem z 1993 roku.
Kiedy? w zimie poprostu nie chciał odpalić, mechanik powiedział że to pompa pakliwa i krzykn?ł za wymianę 600 PLnów!!!
Ale wzi?łem się sam za robotę i doszedłem do tego, że pompa w parz?dku a jedynie padł przeka?nik od niej. Po wymianie przeka?nika wszystko już od roku cacy :):).
Muszę tu zaznaczyć, że przeka?nik lubił czasem działać a czasem nie.


BALON[shadow=olive][/shadow][shadow=444444][/shadow]

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 20, 2005, 00:25:15 am »

BALON

  • Gość
Witam.
Mam poldka 1.6 z jednopunktowym wtryskiem z 1993 roku.
Kiedy? w zimie poprostu nie chciał odpalić, mechanik powiedział że to pompa pakliwa i krzykn?ł za wymianę 600 PLnów!!!
Ale wzi?łem się sam za robotę i doszedłem do tego, że pompa w parz?dku a jedynie padł przeka?nik od niej. Po wymianie przeka?nika wszystko już od roku cacy :):).
Muszę tu zaznaczyć, że przeka?nik lubił czasem działać a czasem nie.
 :roll:

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 20, 2005, 12:25:19 pm »

Gumiś#593

  • Gość
Tak ale u mnie takie zachowanie silnik ma na benzynie i na gazie.

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 21, 2005, 13:56:56 pm »

Goku#1898

  • Gość
Cytat: "Rzezniczek"
A ja się dowiedziałem o pewnych przypadkach i zamierzam to sprawdzić. Otórz jak się kupi polskie przewody wysokiego napięcia to podobno iskra skacze po całym samochodzie. Już druga osoba, któr? znam miała taki problem. Dzisiaj kupiłem niebieskie przewody silikonowe - ma pisać na nich "Silicone" itp.

Jutro zobaczę.


Nie wszystko co polskie to takie zle.....ja mam polskie sylikonowe przewody plus jeszcze iskry i wszystko gra. Czasem wyjdzie lipna sztuka i juz albo dojdzie do uszkodzenia przy transporcie ale to nie jest tylko przy polskich czesciach....

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 21, 2005, 15:29:54 pm »

Gumiś#593

  • Gość
A ma kto? jakie? pomysły co w moim Plusiku jest nie tak?

[ Dodano: 2005-12-22, 01:44 ]
A czy jest możliwe, że silnik przerywa  i ga?nie na benzynie i na gazie przez zapowietrzony układ i w zasadzie malej ilo?ci płynu chłodniczego? Dzisiaj zamarzł mi parownik i jak się okazało to dolałem bardzo dużo płynu do zbiornika wyrównawczego bo płyn wchodził do układu i mi wybijało powietrze. Na tym korku od zbiorniczka wyrównawczego ucieka mi płyn, a jak zakręcę to rozwala mi zbiorniczek ci?nienie. Ale wracaj?c do sprawy czy jest możliwe że przez brak płynu, zamarzniecie parownika przerywał na gazie i na benzynie. Na gazie to oczywi?cie bo parownik zamarzł. Ewentualnie gaz został w parowniku  i przerywa przez dłuższ? chwilę i silnik pracuje na gazie i na benzynie równocze?nie. Może tak się dziać???????????

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 25, 2005, 01:20:10 am »

ajk#1212

  • Gość
Dwa miesi?ce walczyłem, byłem w dwóch ASO i nic:-(((. Problem okazał się błachy - instalacja elektryczna układu wtryskowego. Wystarczyło przeczy?cić styki i poizolować.

Je?li na gazie się dławi to też proponuję sprawdzić styki:-)))
Zwłaszcza te co id? do pr?du...
No i filtr trza wymieniać i regulację zrobić...
Pa

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 25, 2005, 03:07:11 am »

Chomal#1856

  • Gość
Cytat: "Gumi?#593"
A ma kto? jakie? pomysły co w moim Plusiku jest nie tak?

[ Dodano: 2005-12-22, 01:44 ]
A czy jest możliwe, że silnik przerywa  i ga?nie na benzynie i na gazie przez zapowietrzony układ i w zasadzie malej ilo?ci płynu chłodniczego? Dzisiaj zamarzł mi parownik i jak się okazało to dolałem bardzo dużo płynu do zbiornika wyrównawczego bo płyn wchodził do układu i mi wybijało powietrze. Na tym korku od zbiorniczka wyrównawczego ucieka mi płyn, a jak zakręcę to rozwala mi zbiorniczek ci?nienie. Ale wracaj?c do sprawy czy jest możliwe że przez brak płynu, zamarzniecie parownika przerywał na gazie i na benzynie. Na gazie to oczywi?cie bo parownik zamarzł. Ewentualnie gaz został w parowniku  i przerywa przez dłuższ? chwilę i silnik pracuje na gazie i na benzynie równocze?nie. Może tak się dziać???????????


Nie chce Cie martwic ale na BANK masz krzyw? głowicę czyli czeka Cię planowanie
Miałem dokładnie te same objawy.
Powiedz jeszcze ze zdarzylo Ci się ze przegrzales silnik i ze wode czy płyn dolewasz regularnie w sporych ilosciach :?:
Ja zanim splanowałem glowice to wymieniłem 4 rozerwane zbiorniczki wyrownawcze

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 25, 2005, 12:20:25 pm »

Gumiś#593

  • Gość
Zobaczymy czy to głowica bo widziałem, że uciekało mi trochę płynu przy pompie wodnej. Została wymieniona i teraz się okaże co się będzie działo. Mam nadzieje, że ten czarny scenariusz z głowic? się nie sprawdzi, że ten płyn uciekał przez nieszczeln? pompę wod?. Pozdrawiam.
Wesołych |wi?t!!!

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 25, 2005, 22:04:44 pm »

Chomal#1856

  • Gość
Gumi?#593,  Ale ja się sugerowałem głównie wysokom cisnieniem w zbiorniczku. :!:
Ono sie nie bierze z nik?d a najczęsciej powstaje w skutek cisnienia które jest pompowane do układu chłodenia poprzez nierówno?ci pod głowic?.
tak było w moim przypadku.
Tylko pamietaj ze jak juz sci?gniesz głowicę to nie załuj 40zł na planowanie bo bedziesz to potem robił poraz drugi. Bo wymiana samej uszczelki nic nie da nie warto zalowac 40zł na planowanie tylko poto zeby za jakis czas wydac kolejn? kase na now? uszczelkę i planowanie (jezeli nie zrobisz tego za pierwszym razem)

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 25, 2005, 22:21:23 pm »

Offline polmo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 111
A ja moze znam odpowiec na problem moze to byc wina przewodow WN. Kiedy rano bylo mokro tez mialem problemy z odpalaniem ale wystarczyl maly patent owe przewody sa teraz odizolowane od wszystkich metalowych czesci. Leza na takich wlasno recznie zrobionych izolatorkach i niema bata odpala za pierwszym gora drugim razem nawet jak jest minus za oknem. Wrzuce fotke to zobaczycie jak to wyglada .

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 25, 2005, 22:26:07 pm »

Chomal#1856

  • Gość
Cytat: "polmo"
A ja moze znam odpowiec na problem moze to byc wina przewodow WN. Kiedy rano bylo mokro tez mialem problemy z odpalaniem ale wystarczyl maly patent owe przewody sa teraz odizolowane od wszystkich metalowych czesci. Leza na takich wlasno recznie zrobionych izolatorkach i niema bata odpala za pierwszym gora drugim razem nawet jak jest minus za oknem. Wrzuce fotke to zobaczycie jak to wyglada .


Ale kolega Gumi?#593 mam problem z cisnieniem a to jest min. wina krzywej glowicy
Mi tez rozsadzało zbiorniczki i czesto musiałem dolewac wody bo na płyn bym nie wyrobił.
Ale po kapitalnym remoncie zaszła jeszcze konieczno?ć wymiany przewodów WN :(

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 27, 2005, 12:50:49 pm »

Gumiś#593

  • Gość
|wiece i kable wymienione zostały wcze?niej

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 27, 2005, 19:57:28 pm »

Offline polmo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 111
No ok ale fotke wrzuce moze sie przyda to innym

Rano nie pali, póĽniej chodzi?
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 28, 2005, 10:52:48 am »

WojtaS_NH

  • Gość
Cytat: "BALON"

[..] Kiedy? w zimie poprostu nie chciał odpalić, mechanik powiedział że to pompa pakliwa i krzykn?ł za wymianę 600 PLnów!!! [...]


Ja ostatnio zapłaciłem za wymiane filtra paliwa, pompy + wyrywania jej z baku :P 400 zł.