Autor Wątek: Atu plus i ilo?ć wentylatorów  (Przeczytany 22046 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 27, 2006, 12:00:54 pm »

PeNY#1816

  • Gość
Subtelnosc to moje trzecie imie... bo durgie to skromnosc, ktora dorownuje tylko mojej urodzie... ale to po ojcu odziedziczylem  :twisted:

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 01, 2006, 11:41:22 am »

YatZeck_WAWA

  • Gość
To ja sie tez dorzyuce swoimi doswiadczeniami.
1.6 GLI Bosch / chlodnica dluga metalowa z i niezalakowanym miejscem na czujnik / 2 wentylatory. Jeden wlaczal sie teoretycznie przy 92st, drugi prawdopodobnie nie wlaczalby sie nigdy, bo niby jak?:)
Teraz zalozylem dwustrefowy czunijk temperatury plynu od Peugeota 405 i wlacza sie glowny wentylatorek przy chyba 92 a drugi (bez przekaznika , bo go nie bylo fabrycznie) przy chyba 97st.
Dlaczego tak zrobilem? Poniewaz plyn chlodniczy w moim Carolu wg wskaznika w kabinie mial 90st po przejechaniu ok. 3-4km i w lecie nie bylo dnia przy dluzszej jezdzie, zeby tempaeratura nie przekroczyla 100-110st. Prawodopodobnie w chlodnicy jest tyle syfu, ze prawie, co prawda jest przeplyw, za to plyn nie jest chlodzony.
Wszystkko sie rozstrzygnie jendak dopiero, gdy pojazd zacznie sie przemieszczac po ulicach naszego łorsoł city. Poki co silnik lezy w piwnicy i czeka na mocarza, ktory z nigo wykreci 9 srubek z glowicy, bo ja jakos nie mam w rekach 98Nm, aby to uczynic...:(

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 01, 2006, 12:25:38 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to wez dluzsze ramie i klucz nasadowy - nikt ci nie kaze wykrecac palcami  :roll:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

no taaak....
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 01, 2006, 13:42:34 pm »

YatZeck_WAWA

  • Gość
Cytat: "KGB"
to wez dluzsze ramie i klucz nasadowy - nikt ci nie kaze wykrecac palcami  :roll:


Wlasnie tak robilem:>, ale jakos trudno idzie, tzn. nie idzie. :badass:

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 01, 2006, 15:55:36 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a w dobra strone krecisz  :smile: ??
jak mi zalatwisz transport (z placu Narutowicza) ,to moge ci wykrecic sruby
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 01, 2006, 23:25:24 pm »

cichociemny

  • Gość
aaaaaaaaaaa i wydało sie skad jest KGB :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 01, 2006, 23:36:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "cichociemny"
aaaaaaaaaaa i wydało sie skad jest KGB :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

a wcale ,ze nie  :P
JA tylko studiuje w Warszawie
a ,ze jestem z EŁKu (jak sie spisuja kabelki WN ,swiatelka i wiazka w Polderze  :mrgreen: ) to juz sie dawno wydalo w ktoryms temacie  ;)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 01, 2006, 23:38:15 pm »

cichociemny

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
jak sie spisuja kabelki WN ,swiatelka i wiazka w Polderze  ) to juz sie dawno wydalo w ktoryms temacie


o jakie swiatełka ci chodzi???

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 01, 2006, 23:39:07 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przednie i tylne lampy  :mrgreen:  ,a takze tylny odblask z caro plus
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #69 dnia: Kwiecień 01, 2006, 23:46:00 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
no wlasnie zapodalem funkel oryginalne kabelki z Elku i ..... nie ma zadnej roznicy miedzy nimi, a Janmorami... silnik tak samo pracuje, brak przebic... jakas sciema z tym Elkiem  :mrgreen:  ;)
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 01, 2006, 23:55:29 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
EŁK rula
a ze niby co ? ktos o kablach z Ełku mowil zle ? :mad:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 01, 2006, 23:56:55 pm »

cichociemny

  • Gość
a to sa jakies nadzwyczajne kable???

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 02, 2006, 00:01:29 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "cichociemny"
a to sa jakies nadzwyczajne kable???

a podobno bywaja jakies potrojnie silikonowane ,ekranowane itp itd jakis specjalnych marek zaczynajace sie od 200pln - trzeba miec fantazje ,zeby tyle zaplacic za garsc przewodow
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 02, 2006, 00:03:16 am »

cichociemny

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
trzeba miec fantazje ,zeby tyle zaplacic za garsc przewodow


fantazje i pieni?żki

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 20, 2006, 17:41:56 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
szybkie pytanko:
czy w chlodnicy z 2 wentylatorami czujniki sa na krzyz? (tzn. patrzac od przodu auta)
czujnik od lewego wentylatora bedzie po prawej stronie chlodnicy i czujnik opd wentylatora prawego bedzie po lewej str. chlodnicy?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 20, 2006, 18:01:30 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Ten po prawej stronie bedzie od wiatraka po stronie kolektora wydechowego. A ten od ss?cego jest po lewej przy wej?ciu. Roverki aby maj?na krzyż :P

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 20, 2006, 18:05:07 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
no czyli tak jakby sa po przeciwnej stronie wentylatora. no to by sie zgadzalo :) thx.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #77 dnia: Październik 20, 2006, 18:53:12 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
no wej?cie do chłodnicy uruchamia wentylator od strony ss?cego, a wyj?cie od strony wydechowego

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #78 dnia: Maj 20, 2007, 11:48:03 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
Odkopałem starego nieboszczyka z ponad roku ale lepiej starego niż zakładać nowe. Pytanie takie jaka temperaturke trzyma wasz poldek podczas jazdy na trasie bo u mnie jak go nie cisne to tak z 88 stopni a jak dostaje po garach to wchodzi gdzieś na 95 z tym że jeszcze wiatrak sie nie włancza  nie wiem czy to nie za dużo.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Atu plus i ilo?ć wentylatorów
« Odpowiedź #79 dnia: Maj 20, 2007, 11:56:54 am »

Cycu_E30

  • Gość
Niemartw sie, u mnie jest podobnie, z tym ze jak go cisne nie wchodzi na 95, no moze  :mrgreen:  ale to juz prawdziwa jazda  :P gdzie ponizej 4500 sie nie schodzi a zmiana nastepuje przy 6000 (nie w trasie,po miescie :twisted: )