Autor Wątek: Zwiększone spalanie - jaki powód?  (Przeczytany 6364 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zwiększone spalanie - jaki powód?
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 03, 2006, 20:50:26 pm »

bzik

  • Gość
wedlug mnie skoro masz silniczek krokowy to masz instalacje II generacji ja mam tak i do tej pory zyje w swiadomosci ze mam II generacji   :mrgreen:

Zwiększone spalanie - jaki powód?
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 03, 2006, 20:50:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ma sterownik i silniczek krokowy ,wiec to jest II generacja
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zwiększone spalanie - jaki powód?
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 03, 2006, 21:15:23 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
aaa kuirde pomylilem tematy,tyle ich jest ze juz mam problemy co  i gdzie odpisuje :D wez sie w garsc... wez sie w garsc... wez sie w garsc... wez sie w garsc...  :oops:
  • Jef
  • Czaku

Zwiększone spalanie - jaki powód?
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 08, 2006, 11:34:11 am »

katran

  • Gość
Bylem wczoraj na regulacji. Nie w jakims garazowym warsztacie ale w serwisie Daewoo, poniewaz instalacje Bedini byly montowane seryjnie w lanosach. Ale mechanik kompletnie nie widzial co zrobic bo podobno to jakas nietypowa instalacja.
Ale wytlumaczyl mi pare rzeczy.
Seryjny przewod ktory biegnie od kolektora dolotowego do czujnika podcisnienia jest rozciety, umiesczony jest w nim trojnik, ktorego trzeci koniec jest wolny. W komorze silnika mam wezyk, ktory jak sie okazalo biegnie do centralki od gazu w kabinie. Mechanik powiedzial ze nie wie jak wyregulowac taka instalacje bo nie wie do czego sluzy wlasnie ten wezyk.  Powiedzial ze moze jedynie sprawdzic komputerem jak teraz jest ustawiona instalacja. Podlaczyl komputer pod instalacje i wyszlo ze jezdze na ubogiej mieszance. I to wszystko co sie dowiedzialem.
Zadzwonilem dis do miejsca gdzie zakladali gaz i mechanik powiedzial ze ten wezyk informuje komputer gazowy o polozeniu przepustnicy i powinien on byc podlaczony do opisanego wyzej trojnika. Powiedzial tez ze kazde podlaczenie komputera pod centralke od gazu powoduje kasacje jej ustawien sterujacych i trzeba zawsze wyregulowac gaz. Mechanik w Daewoo powiedzial ze podpiecie kompa nic nie powoduje i nic nie regulowal.
Nie wiem co mam teraz zrobic. Czy jest mozliwe ze jezdze teraz na niezaprogramowanym komputerze gazowym? Po tym "przegladzie" w Daewoo samochod chyba zaczal wiecej palic. W zimie ok 9-10L LPG na trasie a teraz po przejechaniu prawie 200km wyszlo 10.54L LPG a przeciez jest cieplo wiec powinien palic mniej lub chociaz tyle samo.
Znalazlem dystrybutora instalacji Bedini na Polske i moze on mi powie gdzie ma swoje punkty serwisowe gdzie beda sie znac na takiej instalacji.
Czy ktos moze wie jak mozna zmniejszyc spalanie jesli po regulacji zostaniee zwiekszone? Na co wplywa krecenie sruba przy parowniku? Co sie dzieje gdy ja sie wkreca a co gdy wykreca?
Ma ktos jakies propozycje co robic?

Zwiększone spalanie - jaki powód?
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 08, 2006, 11:43:42 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jezeli podpiecie komputera kasuje ustawienia sterownika to musi to byc baaardzo nietypowy sterownik
przede wszystkim to srasz zarem : kiedys 9-10l a teraz 10.54l -czlowieku jak ty obliczyles spalanie na drugim miejscu po przecinku po przejechaniu 200km ?
wahniecia 0.5l wystepuja na roznym gazie - teraz jest akurat czas kiedy zmieniaja sklad
druga sprawa ,ze nie jezdzisz caly czas po tej samej trasie w ta i spowrotem ,wiec i spalanie nie bedzie zawsze takie samo
no i skoro masz uboga mieszanke to juz jej nie zubazaj bo silnik rozwalisz i wtedy dopiero oszczedzisz :lol:
jak jest uboga na kompie to jedz na analizator i niech ci sprawdza jak mocno jest uboga ,bo przy zbyt ubogiej tez wiecej pali
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Zwiększone spalanie - jaki powód?
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 08, 2006, 15:17:56 pm »

katran

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
jezeli podpiecie komputera kasuje ustawienia sterownika to musi to byc baaardzo nietypowy sterownik

Widocznie moze takie istnieja, napisalem ze ktos tak powiedzial a nie ze tak jest na pewno
Cytuj (zaznaczone)
kiedys 9-10l a teraz 10.54l

piszac 9-10L mialem na mysli srednie 9.5 a 10.54 to juz roznica 1L
Cytuj (zaznaczone)
czlowieku jak ty obliczyles spalanie na drugim miejscu po przecinku po przejechaniu 200km ?

(19.5L : 185km) x 100 = 0.1054 x 100 = 10.54 L/100km
Milo mi ze moglem pomoc w nauce obslugi kalkulatora

A co do tego na jakich ustawieniach teraz jezdze i co jest wogole grane to tak naprawde nie wiadomo bo mechanik u ktorego bylem wygladal jakby na poczekaniu probowal wymyslec co ma zrobic.

Zwiększone spalanie - jaki powód?
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 08, 2006, 16:04:41 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
kalkulatro potrafie obslugiwac (i nie tylko to :P ) ,ale chodzi o to ,ze nie jestes w stanie wychwycic tego twojego 19.5l -to moze byc 19 lub 20 ,albo i jeszcze inaczej
mimo tankowania na tej samej stacji

lepiej znalezc mechanika ktory bedzie wiedzial o co chodzi  :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.