Autor Wątek: Caro Plus i tylnia klapa  (Przeczytany 2891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Caro Plus i tylnia klapa
« dnia: Kwiecień 08, 2006, 11:19:26 am »

YatZeck_WAWA

  • Gość
czy istnieje jakis zestaw, dzieki ktoremu moge pozakrywac dziury po srubach mocujacych piekne, tone wazace odblaski z tylnije klapy Caro Plus. Niestety nawet nowe silowniki 390N nie sa w stanie utzymac tej klapy, wiec stwierdzilem, ze pozbede sie niepotrzebnych ozdob...

Macie jakis pomysl lub doswiadczenia z tym zwiazane?

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2006, 11:24:06 am »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
hmmm.... tam chyba byly silowniki 600N?

jesli usuniesz odblaski to lampy beda wystawac... zle to wyglada...
nalezaloby chyba zaspawac klape po usunieciu plastikow (jeszcze wiekszy ciezar)
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 08, 2006, 11:32:59 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie ten dzial
co do silownikow to kup poprostu odpowiednie i beda trzymac klape
wkoncu nie tylko ty masz caro plusa - troche ich wyszlo z fabryki  :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Re: Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 08, 2006, 17:13:47 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "YatZeck_WAWA"
Niestety nawet nowe silowniki 390N nie sa w stanie utzymac tej klapy

No i co w tym dziwnego? Zaslabe te silowniki zakupiles, powinny być 600N. Załóż odpowiednie i sprawdz roznice.

Ps. Jesli juz chesz zostawic te silowniki z "SC" :lol: to usun najpierw spojler z klapy gdyz on sporo wazy.
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Re: Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 09, 2006, 16:02:51 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Cytat: "OZi#1845"
Cytat: "YatZeck_WAWA"
Niestety nawet nowe silowniki 390N nie sa w stanie utzymac tej klapy

No i co w tym dziwnego? Zaslabe te silowniki zakupiles, powinny być 600N. Załóż odpowiednie i sprawdz roznice.

Ps. Jesli juz chesz zostawic te silowniki z "SC" :lol: to usun najpierw spojler z klapy gdyz on sporo wazy.



Mi się wydaje że zaspawana klapa w plusie to nie wygl?da najciekawiej...Ale my?le nad takim rozwi?zaniem....

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 09, 2006, 16:22:07 pm »

Offline Sterciu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 482
jezeli masz nowe siłowniki 390N to po sci?gnieciu blendy najlepiej sci?gnij odrazu spojler :P wtedy masz na 100% ze bed? trzymac klape , jezeli kupowałes nowe w sklepie i masz dowód zakupu to idz i niech wymieni? Ci na te własciwe a wtedy nie bedziesz miał problemu z siłownikami w klapie  :smile:
Pozdrowionka ;)
Kiedyś był 125p oraz dwa Plusy - rover i ohv.

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 09, 2006, 18:22:13 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
390N to byly w borkach i akwariach, to na bank nie utrzyma plusowej klapy

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 09, 2006, 18:44:40 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Nie wiem po co wogole sprzedaja silowniki ponizej 600 N. Przeciez one pasuja do wszystkich, a jak klapa za lekka to sie po prostu szybciej otworzy :)
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 09, 2006, 18:52:15 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Lupo#1891, a widziales kiedys wygieta klape od za mocnych silownikow??

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 09, 2006, 19:18:06 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Cytat: "G.T.#092"
Lupo#1891, a widziales kiedys wygieta klape od za mocnych silownikow??


nie :D
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 10, 2006, 09:55:51 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
to malo widziales

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 10, 2006, 11:49:13 am »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
390 byly też w pierwszych Caro mr 91 - wiem co? o tym bo dzięki takim siłownikom prawie zabiłem magazyniera ładuj?cego zakupione kafelki do Poliny  ;)  ciekawe jest to że ja załadowałem z 8 paczek i nie spadła - on zrobił jedno podej?cie i dostał hakiem po "kręglu" :mrgreen:
zapodałem 600 z plusa i klapa sama wędruje do góry :roll:
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 10, 2006, 18:34:14 pm »

pawel32n

  • Gość
Ja też miałem problem z tylna klap? więc pojechałem na szrot i za 30 zl kupiłem komplecik  siłowników 390N z jakiegos starego poldka. Testowałem różne siłowniczki tak że przykładałem do chodnika jedna stronę a drug? ugniatałem. Jeżeli całe ramię się schowało to go?ciowi oddawałem siłowniczek i brałem inny. Te co wybrałem nie ugniotłem więcej jak 3 cm założyłem do autka i jest super.

Caro Plus i tylnia klapa
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 10, 2006, 21:53:40 pm »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
dodatkowo jest też opcja wzmacniaj?ca dla opadaj?cych klap - wersja nazywa się "nie mam teraz kasy na nowe siłowniki ale mam pomysła" - była opisywana na forum - min wypowiadał się tam Bocian (i s? jego fotki) polega na nałożeniu na siłoniki rurek z np. alumu czy innego materiału o minimalnie większej od siłownika ?rednicy, rurki te blokuj? siownik w pozycji otwartej.
Bociany i ich klapy
RooSy i ich klapy
proste i skuteczne
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )