Autor Wątek: Problem z odpaleniem rozgrzanego silnika.  (Przeczytany 3030 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z odpaleniem rozgrzanego silnika.
« dnia: Maj 02, 2006, 19:46:41 pm »

ajk#1212

  • Gość
witam tak jak w temacie na gazie nieidzie zapalic a na paliwie to jusz wogule dopiero silnik odpali jak ostygnie co to moze być ?wiece wyczysciłem i nic niedało
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2013, 16:07:28 pm wysłana przez BARTEK#1925 »

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 03, 2006, 12:48:21 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Sprawdz luzy zaworowe- jak masz za ciasne(albo w ogóle) po nagrzaniu zawory sie niedomykaja i nie masz kompresji wiec silnik chodzi bardzo nierówno na wolnych obrotach lub w ogóle nie zapala. Po ostygnieciu kiedy zawory sie domkna wszystko jest ok  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 03, 2006, 12:51:16 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Wiesz jak ja mialem? Jak sie silnik zagrzal o gasl i ni cholery nie dalo sie go uruchomic. Jak ostygl to nie bylo problemu z uruchomieniem, u mnie zawinila cewka w generatorze impulsow w aparacie zaplonowym.
Powiedz mi czy Ci gasnie jak jest cieply czy poprostu jak zgasisz to nie moze odpalic?
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 03, 2006, 12:53:36 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
u mnie zawinila cewka w generatorze impulsow w aparacie zaplonowym.


Kolega napisał ze ma GLI wiec moduł zapłonowy jest bezrozdzielaczowy  ;)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 03, 2006, 12:57:53 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Gdzie to napisal?? :?
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 03, 2006, 13:02:25 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
W podpisie ma 1,6 GLI 1999
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 03, 2006, 13:39:28 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
No qrde, albo ja slepy jestem albo juz sam nie wiem co!? :mad:  :oops:

[ Dodano: 03-05-2006, 13:41 ]
Dobra juz chyba wiem, bo mam SubSilver i tam sie nie wyslwietla: "Posiadane auto". Sprawdzilem na SubBlack i widac jakie ma auto.
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 03, 2006, 15:21:54 pm »

ajk#1212

  • Gość
ale silnik w miare równo chodzi nie gasnie

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 04, 2006, 10:26:20 am »

Kaczy#1853

  • Gość
Opisz dokladnie co oznacza ze nie chce odpalic? Rozrusznik kreci i nie ma zaplonu czy cos w stylu - przekrecam kluczyk i cisza?

U mnie bylo i jedno i drugie - kwestia ciszy totalnej to byl rozrusznik i to ze sie mocno rozgrzewal (brak oslony) oraz to ze go ktos zle skrecil. A sytaucja ze po zgaszeniu krecil krecil i nie chcial odpalic to bylo (na gazie) kwestia kiepskiej masy do elktrozaworu. Jak przeczyscilem to wszystko wrocilo do normy.

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 04, 2006, 11:50:36 am »

batorejro

  • Gość
sprawdz czujnik temperatury w kolektorze dolotowym,przerwe na swiecach, szczelnosc przwodów a pozniej luzy zaworowe

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 04, 2006, 20:46:41 pm »

@ndrzej19

  • Gość
Miałem ten sam problem w swoim poldzie tuż po remoncie, u mnie był za daleko czujnik położenia wału od koła pasowego

Jak ma sprwadzić luzy zaworowe, jak to hydraulik!!!!

nieidzie zapalic na gor?cym silniku
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 04, 2006, 21:03:35 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
@ndrzej19, normalnie, hydralika tez sie lubi sypnac