Autor Wątek: Rover - filtr powietrza  (Przeczytany 15984 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 04, 2006, 21:21:19 pm »

bzik

  • Gość
no to ladnie - zamknac obrotomierz ciekawe co sie wtedy dzieje w silniku ale dla chcacego nic trudnego gratuluje wytrwalosci w zamykaniu ja bym sie chyba zlitowal nad nim (ja nawet na pomaranczowe nie wchodze) ale zeby to zrobic to trzeba miec zdrowy silnik bo w rozklekotanym to nie wiem czy by to panewki wytrzymaly

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 04, 2006, 21:22:17 pm »

Godzill

  • Gość
hymmm niewiem jak wy ale ja zawsze słysze ze w poldorowerze stożek to makabra spotkałem sie z 2-3przypadkami gdzie po załozeniu stozka od 120km/h ledwo sie zbierał
pozatym np ja mam blokade wyprzedzenia zapłonu mozliwe ze to tez ma wpływ na wszystkie przeróbki i marne osi?gi my?le ze stozek to marny pomysł daje złudfne uczucie lepszych osiagów do 80km/h a potem zbiera sie jak truck  :mad:

[ Dodano: 2006-04-04, 21:23 ]
z t? blokad? mozna zapomniec o chiptuningu czy stozku a malo ludzi umie mapować wtrysk w komputerku z rovera i niewiem ile to moze kosztowac :?

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 04, 2006, 21:32:14 pm »

Gifter

  • Gość
Godzill jakos kolega Bocian ma stozek i lata 160km/h :D

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 05, 2006, 13:15:31 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "Godzill"

pozatym np ja mam blokade wyprzedzenia zapłonu


a co to takiego?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 05, 2006, 15:22:34 pm »

Gifter

  • Gość
hehe jakas sztuczka magiczka  :mrgreen:  :mrgreen:

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 05, 2006, 16:03:20 pm »

Arnold

  • Gość
nie mam gazu :!:  A obrotek zamkn?łem przez przypadek bo wła?nie pierwszy raz chciałem usłyszeć swojego na odcince a tu zonk - odcinki brak  :shock:  Wskazówka poszła prawie pionowo, szkoda że nie zrobiłem zdjęcia ale już nie zrobię bo nie chcę robić znowu remontu głowicy  :twisted:

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 05, 2006, 16:15:50 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
to dziwne ze ci sie nic nie stalo bo po takim czyms bociek robil glowice
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 05, 2006, 16:19:56 pm »

Arnold

  • Gość
wiem. Ale nie możliwe żeby on tak przekłamywał. A komp mam 103610 czyli ten chyba najnowszy do Rovera. Może to dlatego?

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 05, 2006, 17:19:12 pm »

Gifter

  • Gość
chyba dlatego wlasnie :P

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 05, 2006, 18:17:01 pm »

Arnold

  • Gość
Ale Szanowny Kolega Senn podobno też ma taki i ma odcinkę  :?

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 05, 2006, 18:38:23 pm »

Gifter

  • Gość
pilnowac sie i tyle to jest najlepsze rozwiazanie :P

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 06, 2006, 08:30:35 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Arnold, prawdopodobnie mam bo nie testowalem swojego, natomiast wzorowalem sie na kompie AndrewSa 101610 ktory odcinke ma.
A tak dla uscislenia to 103610 jest najnowszym jaki byl wsadzany do poldka bo wersji nowszych jest od huka i ciut ciut.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 06, 2006, 08:56:52 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Widzę że wzywacie mnie do?ć często  :mrgreen:  :lol:  :lol: .

Co ja jaki? GURU czy cu?  :lol:  :lol:  :lol: .

WIęc tak aby rozwiać wszelkie w?tpliwo?ci opowiem swoje spostrzeżenia. Stożek mam (jak widać w my gallery) założony jaki? do?c duży. Zanim go założyłem zwracałęm sięz zapytaniem do pana Ch(cenzura)ckiego ;). Uzyskałem odpowied? że w tym samochodzie spełni on swoje zadanie. PO tych złowach zanabyłem za grosze filterek i zainstalowałem w aucie.
Poszedłem na maxymaln? łatwiznę i założyłem go bezpo?rednio na gumę poprzez ł?cznik z kawalka rury PCV 75mm. PO zgróbnym dostrojeniu instalki LPG auto ?miga do dzi? (jako? nie mogę jej dobrze dopasować coby było tanio i szybko  :mrgreen: ).

Osi?gi trochę siępoprawiły. NIe ma już takiej ogromnej dziury w obrotach między 3 a 4 tysi?ce. Silnik wkręca się lepiej i zaiste końcówka obrotomierza znowu nabrała rumieńców. W końcu czuć jak auto ci?gnie do samego końca (staram sie pilonować już). Aż chce sięredukować do III przy wyprzedzaniu.
Odgłos zaiste robi wrażenie. Jak startuję czasem spod ?wiateł czy przeci?gnę na obrotach to aż się ludzie ogl?daj?. Wbrew obiegowym opiniom nie zaobserwowałem jakiego? większego spalania LPG czy oleju (bo na PB teraz nawet nie odpalam  :twisted: ) a zrobiłem już na stożku pewnie ze 2000km.

Ostatnio leciałem 160km/h i kosztowało mnie to 50zł (i ne mówię tu o mandacie ani łapówce) ale to juz inna sprawa.

Podsumowuj?c stożek w poldroverze jest pewn? alternatyw? w stosunku do tradycyjnego filtra powietrza. negatywnych skutków nie zaobserwowałem więc można uznać to za sukces. Docelowo chcę odizolować filtr od komory silnikowej i z pewno?ci? się pochwalę jak tylko to uczynię.

W sprawie łapacza to my?lałem nad wycięciem kawałka noska pod praw? przedni? lamp? i wstawienie tam siateczki, ale jeszcze musze to przemy?leć. Chyba że kto? ma lepszy pomysł jak zagwarantować silnikowi dostęp ?wieżego powietrza.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 06, 2006, 10:02:20 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Moze przewiercic sie przez blache i umiescic stozek w nadkolu. Tylko wymiana filtra bylaby utrudniona
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 06, 2006, 19:32:20 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
jesli odcicie miało nastapic przy 7k to go na benie nie mam bo dociagnałem kiedys do 100km/h na IIbiegu co daje ok 7.700obr/min
  • Jef
  • Czaku

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 06, 2006, 19:42:01 pm »

tomallus1

  • Gość
To ciekawe. Może rzeczywi?cie nie zawsze załapuje.

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 06, 2006, 19:44:54 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
ale na gazie mam ustawione na 7k i mnie to czasem niezle wk.... :roll:
  • Jef
  • Czaku

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 06, 2006, 19:48:30 pm »

tomallus1

  • Gość
Co cie wk..... przeł?czanie na bene?

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 06, 2006, 19:49:30 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
no, odciecie i przełaczenie na bene przy 7k...
  • Jef
  • Czaku

Rover - filtr powietrza
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 06, 2006, 20:32:53 pm »

Gifter

  • Gość
a jak sprawdzic czy sie to ma??