immo na pastylke takze montowano szeroko w plusach z wtryskiem Boscha... w GSI immobilajzer jest obslugiwany przez komputer samochodu (o ile dobrze pamietam...) i tylko w wersji immo komunikujacego sie z kluczykiem poprzez cewke w obudowie kierownicy potrzeba czerwonego kluczyka do zaprogramowania ukladu... immo na pastylki to zupelnie inna bajeczka...
wracajac do sedna... immobilajzer na pastylki Dallas.... masz czerwona diode w gniazdku pastylki? jesli tak to kiedy miga, immo jest uzbrojony, a kiedy nie miga jest rozbrojony (nie ma tam zadnych czerwonych kluczykow, zarowek itp. impondorabiliow

).
Jesli caly czas dioda jest wygaszona to najzwyczajniej jest uszkodzona sygnalizacja albo elektronika immobilajzera... sprawe rozwiaze odpowiednia firma
Immobilajzer w takiej postaci najczesciej sterowal jednym lub dwoma przekaznikami odcinajacymi pompe i zaplon... raczej nikt nie odcinal rozrusznika...
jesli slychac z rozrusznika stukniecie, a nie kreci to masz problem z rozrusznikiem lub kablem zasilajacym rozrusznik