Autor Wątek: jaki alternator? no i jak podł?czyć?  (Przeczytany 1587 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jaki alternator? no i jak podł?czyć?
« dnia: Maj 19, 2006, 20:44:19 pm »

swisti

  • Gość
Witam!
Mam poldka 1.6 GLI, niestety miałem problem z alternatorem :( alternator wymieniłem na taki z modelu  GLE. Czy faktycznie moge zastosować taki alternator? Jak go podł?czyć? Podł?czyłem 3 kable (czarny, czerwon, br?zowy) do wystaj?cej ?róby (tak jak było wcze?niej), jedn? wsuwke (od kontrolki ładowania), pozostało jeszcze jedno miejsce na wsuwke. Co to jest? |wieci się kontorlka, i nie ma ładowania :(

jaki alternator? no i jak podł?czyć?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 20, 2006, 00:01:59 am »

Meggido

  • Gość
A szczotki podł?czone?

jaki alternator? no i jak podł?czyć?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 21, 2006, 13:48:18 pm »

Chudson

  • Gość
a nie podłaczyłe? zamiast alternatora z wbudowanym regulatorem tego starszego co maregulator na błotniku ??

jaki alternator? no i jak podł?czyć?
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 25, 2006, 20:48:52 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
W alternatorze masz razem 5 konektorów, a szczotkotrzymaczu 4 styki Jeden na górze w obudowie obok tej srubki i 4 w szczotkotrzymaczu. W nim jeden styk na górze jest troche schowany, natomiast trzy wystajace sa ze soba poł?czone. Konektor obok tej srubki ł?czysz z jednym z tych trzech styków które sa zwarte. Zielony kabelek z regulatora napiecia podł?cz do pojedynczego styku na szczotkotrzymaczu .Zostaja ci 2 konektory które sa zwarte ze soba i z tym kabelkiem który idzie od styku w obudowie obok sruby. Do pozostałych 2 styków dołanczasz zielony kabelek z regulatora napiecia i przewód do kontrolki i musi byc dobrze  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG