Autor Wątek: CIĘŻKO PALI NA GORˇCY SILNIK  (Przeczytany 3193 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CIĘŻKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« dnia: Czerwiec 21, 2006, 17:12:22 pm »

martin222

  • Gość
witam
mam problem z odpalaniem na gor?cy silnik
odpalam na benzynie
?wiece byly niedawno wymienaine
pomocy

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 21, 2006, 17:41:25 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
może to być wina np.: ssania, zalewania się silnika (przy ga?niku w momencie gdy pływak jest dziurawy lub iglica walnięta albo ?le ustawiona), ?le ustawiony zapłon.

Najpierw napisz co to za motor, ga?nik czy wtrysk ;)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 21, 2006, 20:03:28 pm »

martin222

  • Gość
to jest 1,6 GLI z 96 roku na wtrysku

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 22, 2006, 20:57:47 pm »

Arnold

  • Gość
BARTEK, przecież jest w opisie ;)
martin222, opisz może bliżej problem. Nie zapala wogóle? Czy może pali ale zaraz ga?nie? A może trzeba dłużej kręcić żeby zapalił?

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 22, 2006, 21:35:29 pm »

martin222

  • Gość
Na zimny silnik zapala bez zadnego problemu. Na gor?cy silnik ciężko odpala kilka razy i długo go trzeba kręcić ,ale w końcu zapali po dużych trudach. Jak juz odpali wszystko jest OK

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 23, 2006, 12:34:35 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "Arnold#1910"
BARTEK, przecież jest w opisie ;)
martin222, opisz może bliżej problem. Nie zapala wogóle? Czy może pali ale zaraz ga?nie? A może trzeba dłużej kręcić żeby zapalił?


Sorki :oops: nie zauważyłem,

ale wiesz że ludzie czasem różne rzeczy w opisach pisz? ;) i nie zawsze ma to odniesienie w rzeczywisto?ci
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 04, 2006, 19:18:50 pm »

samul

  • Gość
wiesz co mialem podobny problem do Twojego z odpalaniem, na gor?cym silniku trzeba byłol nim długo kręcić dopiero za którym? razem zaskoczył i trzeba było dodać gazu żeby nie zgasł odrazu, mechanik rzucił hasło pompa paliwa, ze nie usmiechalo mi sie wymieniac pompy wymienilem filtr paliwa i problem znikl :D

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 09, 2006, 21:32:43 pm »

Arkus

  • Gość
Ja ma też taki problem silnik zimny pali od strzału np. w zimie -15 stopni pali na dotyk a w lecie jak jest rozgrzany trzeba tylko chechłać a jak odpali to kupa dymu z ruły leci i tak choćby go zalewa. Wiecie co może być tego przyczyn?? Proszę o rady jak zwalczyć ten problem.
S?siad mi gadał że mam złe warto?ci cieplne ?wiec czy co? takiego, ale ?wiece mam nowe z paremetrami katalogowymi do Poloneza.

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 09, 2006, 22:01:42 pm »

samul

  • Gość
a nie ubywa Ci przypadkiem boryga??

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 10, 2006, 07:35:24 am »

Arkus

  • Gość
w 2000r borygo było wlane do kreski max, w 2005 było na kresce min a w 2006r spadło troche poniżej czyli ubywa bardzo niewiele (przez te okres było zrobone jakie? 11tys km). Niedawno wymieniłem termostat i dolałem.

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 10, 2006, 09:42:19 am »

samul

  • Gość
pytam bo sadziłem ze moze uszczelka pod glowica Ci juz padła, wtedy by się zgadzało to z dymienie z rury, ale teraz to nie wiem, pozostawie t? kwestie lepszym odemnie w tym temacie :D

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 17, 2006, 18:52:14 pm »

warrior888

  • Gość
Z reguły jak ma problemy z paleniem jak jest juz cieply cos dzieje sie z pompa, gdyby na cieplym silniku powaznie tracil moc byloby to juz na pewno z winy niewydolnosci pompy, moze w tym przypadku sam filtr paliwa wystarczy wymienic, jak juz ktos wczesniej napisal
pozdrawiam

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 17, 2006, 20:11:12 pm »

Arnold

  • Gość
Cytat: "Arkus"
w 2000r borygo było wlane do kreski max, w 2005 było na kresce min a w 2006r spadło troche poniżej czyli ubywa bardzo niewiele (przez te okres było zrobone jakie? 11tys km). Niedawno wymieniłem termostat i dolałem.


Nie mów, że od 2000 r nie wymieniałe? płynu...

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 17, 2006, 20:53:59 pm »

Arkus

  • Gość
od 2000r płyn nie był wymieniany bo auto praktycznie większo?c roku stało w garażu, mama nim robiła jakie? 1400km na rok, w 2005r ja zrobiłem prawo jazdy i w rok zrobiłem 5000km. W lipcu wymieniłem termostat i spu?ciłem troche płynu (ok1L) i dolałem nowego do kreski max :D

CIĘżKO PALI NA GORˇCY SILNIK
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 17, 2006, 22:05:54 pm »

Arnold

  • Gość
Ale płyn i tak wymienia się co 2-3 lata, zależy jaki. Petrygo chyba co 2, a resztę co 3, bo zmienia swoje wła?ciwo?ci i zachowuję się jak woda, a w zimę do czego to może doprowadzić, to nie muszę mówić.
A z tym zapalaniem, to cewki macie sprawne????