Autor Wątek: JKC a ZF  (Przeczytany 6350 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

JKC a ZF
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 06, 2006, 13:33:10 pm »

kan

  • Gość
W pompie JKC siła nie maleje w funkcji obrotów. Jest to dużo prymitywniejsza pompa niż ZF. Na tem sam problem cierpi? Lanosy w których te pompy były montowane. Dopiero niektórych modelach Nubiry montowane były pompy które miały funkcję regulacji siły wspomagania. Nie była to jednak regulacja przez zmianę ch-ki pompy a poprzez elektromagnetyczny zawór obej?ciowy sterowany z kompa który otwierał się przy przekroczeniu pewnej prędko?ci i tym samym zmniejszało się ci?nienie w układzie.

JKC a ZF
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 06, 2006, 13:40:13 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
rzeczywicie w Lanosie kiero chodzi caly czas dziwnie lekko
ale w kumpla Atu jednak czuc roznice przy wiekszej predkosci
moze pompy tez mieszali i zroznymi przekladniami zakladali
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

JKC a ZF
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 09, 2006, 17:26:50 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "maras"
Nie widzę nic nie naturalnego w, tym, co napisałem, może tylko żle sformułowałem, spać mi się chciało, chodziło mi o promień zawracania oczywi?cie. To,że k?ty skrętu sa rózne dla koła zewnętrznego i wewnętrznego, to akurat wiem, a nawet potrafię wyznaczyc zależno?ć mechanizmu trapezowego dla wszystkich typów przekładni. M.in. z tego miałem pół roku egzamin :D
A to jest ten artykół, o którym mówiłem:
[url=http://images2.fotosik.pl/98/b1f9a062d55b0c4fm.jpg]Obrazek[/URL]


maras, zapodaj jak masz, dalsze czesci tego artykulu :)
to ja, byly Marcin#839

JKC a ZF
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 09, 2006, 22:44:08 pm »

maras

  • Gość
Zgodnie z życzeniem :D, może miejsce do tego nie wła?ciwe, więc wrazie potrzeby niech kto? przeniesie


JKC a ZF
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 09, 2006, 23:22:45 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
dzieki  :smile:
to ja, byly Marcin#839

JKC a ZF
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 10, 2006, 16:58:25 pm »

maras

  • Gość
Może to trochę odbiega od tematu, ale mam pytanie o korek na zbiorniczku przy JKC. Może mi kto? podesłać zdjęcie co i jak pokolei jest w tym korku(tzn, czy najpierw jest ta uszczelka, a potem guma i jak to jest względem siebie ułożone)? Mój chyba był rozbierany u jako? to wszystko do siebie za bardzo nie pasuje :?

JKC a ZF
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 14, 2006, 23:24:24 pm »

Michal

  • Gość

JKC a ZF
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 20, 2006, 14:26:39 pm »

tomallus1

  • Gość
Mam ważne i nie cierpi?ce zwłoki pytanie. Gdzie kupić uszczelnienie przekładni kierowniczej JKC (wiem że do ZF kiedy? kto? sprzedawał)? Pytałem w Daewoo i w jeszcze jednym sklepie to nawet, nie, do końca, wiedzieli o co chodzi.


PS. Mam caro 95 i nie ci?łem nic żeby wsadzić przekładnie JKC, aczkolwiek wchodzi na styk.

JKC a ZF
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 20, 2006, 15:10:47 pm »

Cyneq

  • Gość
Bardzo dobre pytanie, sam bym chciał wiedzieć.