Autor Wątek: czyżby to była wina mikroprocesora w bezpiecznikach ?  (Przeczytany 1694 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

czyżby to była wina mikroprocesora w bezpiecznikach ?
« dnia: Sierpień 02, 2006, 15:22:21 pm »

jjjanek

  • Gość
Witam nie wiem, co się stało po prostu przestały działać wycieraczki oraz nadmuch powietrza obojętnie jak ustawie pokrętło to nie działa zacz?łem przegl?dać bezpieczniki okazały się całe dopiero jak podł?czyłem do tego bezpiecznika na mostkowaniu 12v uruchomiło się bez problemu przestał też działać sygnał d?więkowy nie wiem czy akurat to jest przyczyna, ale zastanawiam się nad zakupem mikroprocesora tego niebieskiego dla tego moje pytanie czy on może mieć co? wspólnego dodam, że mam poloneza atu z 2000r

czyżby to była wina mikroprocesora w bezpiecznikach ?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 02, 2006, 15:59:55 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
padlo Ci gdzies zasilanie (pekl przewod, wtyczka obluzowana) 12V
zdejmij cala skrzynke bezpiecznikow. z drugie strony masz konektory
poogladaj dokladnie te konektory i wszystkie przewody!

nie ma potrzeby zakupu urzadzenia mikroprocesorowego...
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

czyżby to była wina mikroprocesora w bezpiecznikach ?
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 02, 2006, 18:45:46 pm »

jjjanek

  • Gość
dziękuje za szybk? odpowied? to chociaż teraz wiem że nie wydam w błoto 90zł kupuj?c mikroprocesor wypiołem wtyczkę i niestety nic tam nie widać by działo się co? zlego na razie podpiolem zasilanie dodatkowe pod ten bezpiecznik z s?msiaduj?cego i chodzi mam nadzieję że nie popali się nic pozdrawiam

czyżby to była wina mikroprocesora w bezpiecznikach ?
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 03, 2006, 10:42:00 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
miałem to samo... (atu+) to sa jakies niekontakty, o dziwo przy radiu wsunietym w kieszen bylo czasami ok. pojechalem do elektryka mowil ze gdzies tam sie prad gubil, ale za cholere nie moge sobie teraz przypomniec gdzie.... bo bezpieczniki tez byly ok, mikroprocesor rowniez ok - to wina polaczen kabli.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;