Autor Wątek: problem z obrotomierzem  (Przeczytany 2511 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z obrotomierzem
« dnia: Sierpień 11, 2006, 13:53:56 pm »

fillippo20

  • Gość
witam siadł mi obrotomierz w polonezie :( (jest to okr?gły obrotek) bardrdzo prosze o pomoc w zlokalizowaniu usterki zgóry dziekuje.

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 11, 2006, 14:47:40 pm »

batorejro

  • Gość
W jakim polonezie GLI czy Gle i co sie stało?

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 11, 2006, 23:38:33 pm »

Meggido

  • Gość
Mam do GLI na zbyciu.

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 12, 2006, 11:48:27 am »

fillippo20

  • Gość
stało sie to w GLE

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 13, 2006, 10:28:35 am »

Martyn

  • Gość
A pali ci dobrze czy może szarpie

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 13, 2006, 13:45:48 pm »

fillippo20

  • Gość
pali dobrze niema z tym problemu

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 24, 2006, 14:44:31 pm »

batorejro

  • Gość
jak w Gle to przeloz srodek z obrotomierza od DF-a

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 11, 2007, 20:07:26 pm »

wiciu

  • Gość
Witam
Dopiszę się tutaj żeby nie zakładać nowego tematu.
Od czasu do czasu obrotomierz w moim 1,6gsi wariuje. Po odpaleniu auta obrotomierz nie działa, zaczyna działać po przejechaniu kilku kilometrów tzn. samoczynnie nagle zaczyna wskazywać prawidłową prędkość obrotową silnika.
Co może być przyczyną? Jak wpięty jest w instalację elektryczną? Skąd pobierane są impulsy?

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 11, 2007, 22:53:09 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
A poza tym wszystko dobrze działa?

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 12, 2007, 16:44:26 pm »

wiciu

  • Gość
poza obrotomierzem wszystko jest ok

problem z obrotomierzem
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 13, 2007, 11:57:27 am »

kan

  • Gość
Nie wiem jak w GSI ale w GLI Boscha impulsy pobierane są z kompa a w Abimexie z modułu zapłonowego.