Autor Wątek: Naciąg paska alterantora.  (Przeczytany 2719 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Naciąg paska alterantora.
« dnia: Sierpień 19, 2006, 00:14:47 am »

c_4

  • Gość
Dokładnie tak jak w temacie chodzi mianowicie o to jak sprawdzić czy pasek jest właściwie napięty, bo byłem zmuszony wymienić go dziś po tym jak mi pękł najpierw oplot paska a później po około godzinie sam pasek na szczęście po drodze zakupiłem nowy i zamontowałem go a nie wiem czy jest dostatecznie mocno napięty przy próbie skręcenia paska na odcinku pompa płyny chłodzącego - wał silnika skręcenie wynosi około 80 stopni czy nie jest on za lu?ny czy może za bardzo napięty.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 14:12:55 pm wysłana przez BARTEK#1925 »

naci?g paska alterantora
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2006, 00:18:29 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Naci?gasz alternator na maksa. Pomiedzy kołem od pompy wody a kołem od alternatora pod dosc silnym naciskiem palca ma sie ugi?c około 10-13 mm i wszystko  :)  Jak piszczy znaczy ze za luzno
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

naci?g paska alterantora
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2006, 09:47:51 am »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Cytat: "Elwood#1887"
Naci?gasz alternator na maksa. Pomiedzy kołem od pompy wody a kołem od alternatora pod dosc silnym naciskiem palca ma sie ugi?c około 10-13 mm i wszystko  :)  Jak piszczy znaczy ze za luzno


A mi jescze mówiona że naci?ga się tak zeby go obrucic tymi zobkami do góry prawie na hama....

naci?g paska alterantora
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 20, 2006, 12:58:19 pm »

messenger

  • Gość
po naciągnięciu naciśnij go palcem, ugięcie ma mieć nie więcej jak 10 mm

naci?g paska alterantora
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 20, 2006, 14:07:59 pm »

Meggido

  • Gość
Tak...