1. Szukasz przeka?nika, czyli wyci?gasz po kolei przeka?niki (pod kierownic?) i za każdym razem przekręcasz kluczyk w stacyjce słuchaj?c, czy słychać pracę pompy. Je?li po wyci?gnięciu przeka?nika i przękręceniu kluczyka nie będzie słychać pompy, to znalazłe? odpowiedni przeka?nik (on jest chyba nawet opisany).
2. Je?li znalazłe? przeka?nik, to musisz zacz?ć odpinać kabelki dochodz?ce do gniazda tego przeka?nika i je?li po wyci?gnięciu kabelka i przękręceniu kluczyka nie będzie słychać pompy, to znalazłe? odpowiedni kabelek. Je?li dobrze pamiętam to jest to który? ze ?rodkowych po prawej stronie gniazda przeka?nika pompy.
3. Ja wpinałem się przeka?nikiem normalnie zamkniętym wła?nie pomiędzy ten znaleziony kabelek a gniazdo przeka?nika pompy (nie usuwałem żadnego fabrycznego przeka?nika). Podanie napięcia na elektrozawór gazowy (otwarcie zaworu) steruje moim dodatkowym przeka?nikiem rozł?czaj?c obwód zasilania pompy paliwa. Zamknięcie zaworu gazowego zamyka analogicznie obwód pompy paliwa. Wszystko odbywa się automatycznie i cały obwód pracuje od 4 lat bezawaryjnie (awaria spowoduje co najwyżej niewył?czenie pompy
).
Przeka?nik (przeł?czaj?cy) kupiłem w sklepie elektronicznym za 12zł i je?li dobrze pamiętam to można go obci?żać do 30A (12V oczywi?cie). Naprawdę nie trzeba kupować układów z allegro, bo cały układ, tak jak zasada jego działania, jest banalnie prosty w działaniu i wykonaniu.
powodzenia