Autor Wątek: 120 stopni od razu? why?  (Przeczytany 2474 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

120 stopni od razu? why?
« dnia: Październik 05, 2006, 19:40:46 pm »

budzior7

  • Gość
Witam

Mam taki problem z moim poldziem.
Niedawno pękł mi wał korbowy więc postanowiłem kupić sobie inny silniczek z racji nieopłacalno?ci naprawy.
Po założeniu prawie wszystko jest ok oprócz jednego.
Zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycje w której zapalaj? się kontroli wskazówka od temperatury płynu wskakuje mi na 120 stopni.
My?lałem ze jest jakie? małe zwarcie na czujniku lub na kablu no ale bez kabelka też tek samo się dzieje.
Czy wiecie czym to może być spowodowane?
Proszę o pomoc

Z góry dzięki

120 stopni od razu? why?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2006, 20:46:06 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
To chyba co? z mas? przy zegarach.

Re: 120 stopni od razu? why?
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 05, 2006, 21:16:00 pm »

Offline Pio555

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 274
  • Płeć: Mężczyzna
  • RENAULT SCENIC 1,6 dci
Cytat: "budzior7"
Witam

Mam taki problem z moim poldziem.
Niedawno pękł mi wał korbowy więc postanowiłem kupić sobie inny silniczek z racji nieopłacalno?ci naprawy.
Po założeniu prawie wszystko jest ok oprócz jednego.
Zaraz po przekręceniu kluczyka w pozycje w której zapalaj? się kontroli wskazówka od temperatury płynu wskakuje mi na 120 stopni.
My?lałem ze jest jakie? małe zwarcie na czujniku lub na kablu no ale bez kabelka też tek samo się dzieje.
Czy wiecie czym to może być spowodowane?
Proszę o pomoc

Z góry dzięki

mnie kiedy? odwrotnie"p.edały gazowniki" podpieli rezerwę gazu przy pełnym się zapalała przy pustym gasła

może u Ciebie tez jest tak,że jak się nagrzewa to wskazówka spada

120 stopni od razu? why?
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 05, 2006, 22:23:13 pm »

e_gregor

  • Gość
Pio555#1882, raczej się tak nieda bez przeróbki zegarów. Ja stawiam na problemy z mas? zegarów. Miałem podobny efekt kiedy? zanim podłaczyłem now? masę. Tyle że tak było z wszystkimi wska?nikami jednocze?nie i na dodatek zapalały się różne kontrolki.

120 stopni od razu? why?
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 06, 2006, 00:14:43 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
A wymieniajac silnik nie zapomniałes podpi?c jego masy ? Jest to albo gruby kabel od aku(caro) który przykręca sie pod łape albo plecionka w okolicy przekładni kierowniczej.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

120 stopni od razu? why?
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 06, 2006, 10:21:30 am »

RATMAN#1809

  • Gość
Chyba rozruchadło by mu nie poszło :p
prędzej nie podł?czył masy do budy z aku i ci?gnie po ?rubach linkach itp z silnika

120 stopni od razu? why?
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 06, 2006, 16:08:55 pm »

kan

  • Gość
Jak leci na maksa to znaczy że jest przerwa na kablu.