Autor Wątek: po remoncie silniczka - i ci?gnie za dużo ! czemu ?  (Przeczytany 2077 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

po remoncie silniczka - i ci?gnie za dużo ! czemu ?
« dnia: Październik 06, 2006, 21:57:09 pm »

darczello

  • Gość
Siemanko, mam poldka ATU 1.6 GLI , zauwazylem ze samochod za duzo mi ci?gnie gazu, kolo 13-14 litrow wiec postanowilem go sprawdzic na benzynie i to samo smok wawelski - 5 litrow benzyny i 33 km przejechane i koniec benzyny, bylem wczesniej na regulacji gazu i zaworow w silniczku i koles powiedzial ze pierscienie to padaka , zdecydowalem sie na remont silnika poniewaz domyslalem sie ze panewki tez dostaly po tylku, zostaly wymienione panewki nominalne , pierscienie nominalne, ceramika swiec byla trzasnieta i wymienilem, glowica - planowana, nowa uszczelka olejek na dziendobry mineral. co sie okazuje przejechalem z nowym silnikiem 5 l benzyny i 35 km po miescie, szlak mnie trafia - sonda lambda byla wymieniana 1,5 miesiaca przed remontem silnika i wielka lipa ciagnie - kiedys tankujac 10 litrow gazu przejezdzalem 120 km teraz to historia co to moze byc - pomozcie bo wychodze z siebie  PLISSSS !

po remoncie silniczka - i ci?gnie za dużo ! czemu ?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2006, 21:59:33 pm »

SerU#408

  • Gość
Normalna sprawa przy docieraniu silnika-pó?niej się unormuje.

po remoncie silniczka - i ci?gnie za dużo ! czemu ?
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 06, 2006, 22:19:59 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Na dotarciu musi swoje wci?gnac :roll:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

po remoncie silniczka - i ci?gnie za dużo ! czemu ?
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 06, 2006, 22:23:57 pm »

darczello

  • Gość
no fakt , tak nie pomyslalem, ale czemu tak sie dzieje ? niektorzy mi mowili ze moze byc komputer trzasniety, jutro smigam w dluzsza trase - na docieranku bede jechal do max 70 -80 km/h sprawdze go tym razie na gazie zeby wykluczyc wtrysk benzyny, jednak mam nadzieje ze to bedzie to ze musi sie dotrzec bo juz jestem kompletnie splokany.

po remoncie silniczka - i ci?gnie za dużo ! czemu ?
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 06, 2006, 22:30:38 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
ale czemu tak sie dzieje ?


Dzieje sie tak bo wszystkie czesci masz NOWE !!! Mimo ze sa obrobione z zachowaniem dokładnosci nie pasuja idealnie i musza sie ułozyc -dlatego dociera sie silnik. Podczas dotarcia silnik musi pokonac te dodatkowe opory podczas pracy wiec wiecej pali  :) Jak czesci sie ułoza bedzie wszystko ok .Na pewno zauwazyłes ze silnik niechetnie wkreca sie na obroty -jest towłasnie wynikiem duzego tarcia wewnatrz silnika
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

po remoncie silniczka - i ci?gnie za dużo ! czemu ?
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 06, 2006, 23:29:26 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "darczello"
no fakt , tak nie pomyslalem, ale czemu tak sie dzieje ? niektorzy mi mowili ze moze byc komputer trzasniety, jutro smigam w dluzsza trase - na docieranku bede jechal do max 70 -80 km/h sprawdze go tym razie na gazie zeby wykluczyc wtrysk benzyny, jednak mam nadzieje ze to bedzie to ze musi sie dotrzec bo juz jestem kompletnie splokany.

komp kompem ,a na gazie mozna ustawic dowolnie ,wiec nie panikuj
tylko na tej trasie zeby ci przypadkiem nie zachcialo sie V wrzucic przy takich predkosciach
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

po remoncie silniczka - i ci?gnie za dużo ! czemu ?
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 10, 2006, 23:48:43 pm »

karol-1987

  • Gość
ja tez zrobilem remont i zgadza sie ze na poczatku byl taki mul ze ledwo z garazu wyjechalem. pierwsze 500km nie meczylem go. ale po 500 czesto widzi na obrotomierzu 4 tys... smiga jak burza, teraz tylko regulacja zaworow, wymiana oleju jak zrobie 1000 i dalej jechane. a pali(l) faktycznie nie az tak calkiem malo.