Autor Wątek: problemy po założeniu nowej pompki paliwa  (Przeczytany 3646 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« dnia: Październik 08, 2006, 13:05:46 pm »

Tomasz_atu_plus

  • Gość
ostatnio wymieniłem pompe paliwa na nową. autko nie chce odpalić na benzynie jak pare dni postoi. jak stoi przez nockę to jest wporzo ale jak kilka dni to musze zapalać na gazie a to mnie irytuje. jak macie jakieś pomysły to piszcie.
aha, ze starą pompką jak jeszcze żyła to w największe mrozy po paru nockach palił na dotyk więc to nie czynniki zewnętrzne.

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 08, 2006, 13:29:34 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a pracuje po zalaczeniu zaplonu ?
bo powinna
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 08, 2006, 17:58:15 pm »

Tomasz_atu_plus

  • Gość
tak, pracuje. odpalam na gazie i przeł?czam po chwili na benzyne. trochę muszę przegazować bo na pocz?tku sprawia wrażenie jakby chciał zgasn?ć i trochę się dławi ale jak trochę popracuje wszystko jest ok.
a i jeszcze jedno. od wymiany pompy obroty bez naciskania gazu s? trochę niższe, wtedy był 1000 a teraz co? ok 900/800

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 09, 2006, 10:08:18 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
a jak? pompke kupiłe? do wtrysku jednopunktowego czy wielo bo nie wiem co tam masz w tym samochodzie może nie tak? pompke, bo kołnieżem to sie one nie różni? tak wiec pasuj? na bak ale różni? sie ci?nieniem może jak masz wielopunkt a kupiłe? od jedno to chociaż chodzi ale ci?nienie jest za słabe i ma mniejsze obroty przez to też może nie chce palić
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 09, 2006, 19:58:23 pm »

Tomasz_atu_plus

  • Gość
kupiłem na żeraniu ale nie w samym fso bo tam chyba zrobieni byli bo po pół godzinie walki żeby mnie ktoś obsłużył gość powiedział że najtańsza pompa kosztuje 805zł :)
w końcu się wkurzyłem i kupiłem w jakiejś budzie w okolicy. facet mówił że to do wielopunktowego wtrysku więc żadnej pewności nie mam

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 09, 2006, 21:32:29 pm »

Bodzioo

  • Gość
a na benzynie mozesz jezdzić? nie ma zadnych problemów podczas jazdy ze wszystkimi predko?ciami obrotowymi, szczególnie z wyzszymi?

zmierz cisnienie paliwa- powinno być 3.5. Ja mam teraz przeboje z pompk?, sprzedawca dał mi do wielopunktu pompke daj?ca 1 bara, przy tym ci?nieniu wielopunkt nie odpala a po starcie z gazu trzeba "wahlować" pedałem gazu zeby chodził, o jezdzie na benzynie nie ma mowy. Pozniej wymienił na taka ktora miała byc odpowiednia a dawała 2.5 bara i na tej odpala dopiero jak silnik ma ok 60 stopni, powyzej 3800 - 4000 rpm podaje za malo paliwa i silnik muli. Mam nadzieje ze jutro dostane wlasciw? bo już mnie zaczyna rozsadzac ze zlosci na "ja?nie o?wieconych specjalistów" :mad:

btw
1. 800- 900 obrotów to raczej normalne obroty na luzie
2. na ak było tez o czyms takim i tam wyszło że to moze być zawór pochłaniacza par paliwa

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 09, 2006, 23:44:16 pm »

Tomasz_atu_plus

  • Gość
jak już odpali to troszke go trzeba przegazować ale jak troche pochodzi to wszystko jest cacy. pochłaniacz par paliwa? słyszałem że jest w tych poldach co? takiego ale po co to i gdzie to jest to nie mam pojęcia :)

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 10, 2006, 00:24:09 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13953
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zawor pochlaniacza mozna wyeliminowac przez zatkanie krocca przy przepustnicy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 10, 2006, 08:56:06 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
pochłaniacz wsadzili po to aby w atu nie ?mierdziało wach?(chociaż i tak ?mierdzi bo poskładali na zasadzie klocków lego:)) jest z tyłu samochodu a z przodu jest węglowy filtr par paliwa z zaworem elektromagnetycznym  umieszczony pod przednim lewym fartuchem (jak masz nadkole to przewalone żeby tam sie dostać bo potem na nowo trzeba uszczelni?ć)
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 10, 2006, 19:47:47 pm »

Bodzioo

  • Gość
a co trzeba uszczelniać? wyciagasz nadkole, przekrecasz koło i dostep jest całkiem dobry, przewody s? na tyle długie ze nie ma problemu zeby wyciagnać cały filtr, swoj? drog? nie ma sensu całkowitej jego eliminacji, skoro on jest to "nie trza psuć" a to że ?mierdzi benzyna to wszystko przez zestaw poklejonych badziewnym klejem plastików miedzy wlewem a zbiornikiem.
btw ma ktos pomysł czym to poklejić? tak zeby sie odrazu nie rozlazło?

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 10, 2006, 21:21:55 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
uszczelniąć trzeba nadkole do błotnika bo podchodzi woda i ono nic nie daje szczególnie w zimie robi jeszcze większą szkode woda jak zamarza,no chyba  że ktos nie chce no to go zmuszał nie będę. A że śmierdzi to powiedziałem że poskładali na klocki lego ja to  pociągnołem czarnym silikonem i mam git
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

problemy po założeniu nowej pompki paliwa
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 26, 2006, 13:46:20 pm »

Tomasz_atu_plus

  • Gość
kurcz, może np. przewód paliwowy bierze powietrze... wtedy po paru dniach benzyna z przewodu wraca do zbiornika i na samy rozruchu nie daje radu dopompować bo najpierw idzie powietrze... zwykle przy pierwszym rozruchu po paru dniach stania zaczyna łapać i ga?nie... przy kolejnych znowu nic, ale jak ruszam z gazu i od razu przeł?cze na bene to wszystko działa...

[ Dodano: 2006-10-26, 13:49 ]
a ten pochłaniacz to on od baku wychodzi? bo tam jest do baku wpuszczony jeden przewód na takiej białem plastikowej fajce i nie wiem od czego on