Autor Wątek: Poldek przestał odpalać na benie :/  (Przeczytany 2428 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Poldek przestał odpalać na benie :/
« dnia: Październik 15, 2006, 14:24:01 pm »

Refcio

  • Gość
Witam!
mam poldka 1.5 gli z gazem. zawsze go odpalałem na benzynie i automatycznie przeskakiwał mi zaraz na gaz. od jakiegos tygodnia mam następuj?cy problem: na zimnym silniku nie odpala na benzynie. kręce i kręce a tu nic :( je?li silnik jest ciepły to trzeba troche popompować gazem i odpali ale kiedy? odpalał bez tego. teraz muszę go rano odpalac na gazie. nie jest jeszcze tak zimno żeby nie palił. boje się pomy?leć co będzie w zimie :( w ogóle jakos dziwnie ostatnio chodzi bo rano musze trzymać noge na gazie przez jakie? 5 sek na 3tys obrotów bo w przeciwnym razie od razu ga?nie. zaraz po odpaleniu na gazie strasznie dymi na biało. co może być tego przyczyn??

proszę o dokładne opisanie co może być nie tam bo jestem młodym kierowc? :)

Poldek przestał odpalać na benie :/
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 15, 2006, 16:12:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
albo ci pompa paliwa padla ,albo masz wode zamiast benzyny
co do dymienia na bialo ,to moze tak byc i jest to normalny objaw
co do trzymania gazu ,zeby nie zgasl to masz rozregulowany gaz ,albo membrany koncza swoj zywot
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Poldek przestał odpalać na benie :/
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 15, 2006, 16:53:46 pm »

Refcio

  • Gość