ehhh to o czym mówisz to jest czesc od LPG, taki jakby metalowy gruby pierscien, wysokosc.. nie wiem, 3cm?... idziesz do sklepu, kupujesz dwuskladnikowy klej do metali i kleisz. pod tym "czyms" powinna byc papierowa uszczelka.
co do tego bledu. to Twoje magiczne ulamane cos nie ma wplywu na ten blad co pokazalo. zrób reset i programowanie komputera, wtedy jesli sie blad znow pokaze to wrocimy do Twojego posta. zaraz poszukam jak sie resetuje kompa.
[ Dodano: 2006-10-20, 22:18 ]
kopiuje moja wczesniejsza wypowiedz z kiedys tam:
kolega wieczorem przyjezdza do domu, stawia poloneza. podnosi maske, odlacza z akumulatora minus. i zostawia tak na cala noc. rano przychodzi, podnosi maske, podlacza minus na akumulator. wsiada do samochodu i... zapala. teraz uwaga. zapalamy bez dodawania gazu, nic nie robimy, tylko krecimy rozrusznikiem az sam zapali. zostawiamy go zeby chodzil, caly czas nic nie robimy, czekamy az sie zagrzeje, czyli czekamy az sie wlaczy wentylator. jak sie wlaczy wentylator wylaczamy silnik. zrobione. to sie nazywa reset kompa w polonezie. byc moze zgina problemy z jazda. a tak na powaznie to reset robimy jak silnik jest zimny, akumulator odlaczamy na min. 10 minut najlepiej. podlaczamy i wtedy "programujemy" komputer poprzez zapalenie samochodu.
powiedz, dlaczego sadzisz ze wentylator sie nie wlacza wtedy kiedy powinien sie wlaczyc? wentylator sie powinien wlaczac dopiero jak temp podejdzie na 90 stopni lub nieco wiecej w GLI.