Autor Wątek: rezerwa paliwa  (Przeczytany 3828 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

rezerwa paliwa
« dnia: Październik 23, 2006, 19:32:43 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
ile zwykle jest paliwa gdy swieci sie rez. paliwa w atówce? powinna byc jakas wartosc usredniona chyba - dlatego pytam. Po wymianie czujnika paliwa zalalem mu 10,5l (w baku bylo ~5l. - swiecila sie rezerwa) i rezerwa dalej sie swieci  :badass:  :badass:
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

rezerwa paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 23, 2006, 20:42:23 pm »

karol-1987

  • Gość
to lej więcej... nie bedzie sie swiecic. a rezerwa jest na bank opisana w instrukcji obsługi, ja Ci nie powiem bo mam caro zwykle.

rezerwa paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 25, 2006, 10:48:20 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
a sa jakies rozne konstrukcje czujnikow do poldka? roznica pomiedzy czujnikiem atu/caro? Okazalo sie ze albo bak mam nie do konca taki jak powinien byc albo czujnik nie dedykowany do atowki gdyz jak stwierdzil elektryk po reanimacji (nowego) czujnika w pewnych polozeniach czasem moze sie zdarzyc ze sie plywak gdzies podwiesi :|... swoja droga konstrukcja czujnika rowna sie stopniem skomplikowania do konstrukcji cepa wiec wnioskuje ze cos moge miec nie halo z ksztaltem baku. reasumujac - dziala - pozyjemy zobaczymy, jak długo ;)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

rezerwa paliwa
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 25, 2006, 17:46:48 pm »

Arnold

  • Gość
Ja czujnika nie zmianiałem, ale zmieniałem bak i po włożeniu pływaka poziom był inny. Do tej pory ?le wskazuje.
W mojej instrukcji pisze że rezerwa wynosi 4,5 - 7 llitrów. Nie wiem czemu taka rozbieżno?ć :)
Z tego co wiem, to baki s? takie same, nawet do Rovera (nikt tego nie wiedział, więc musiałem to sprawdzić :)). Ja mam bak od Caro Plusa. Pływaki były inne ale w starych Poldkach i Fiatach (chyba, bo widziałem takie na allegro).

rezerwa paliwa
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 25, 2006, 20:56:59 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
baki w  polonezach s? różne i rózni? sie one komor? pływakow?  i ilo?ci? przegród w ?rodku, dlatego założenie innego pływaka do innego baku powoduje rozbierzno?ci. Najlepiej dobrać taki sam lub kupować komplet.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

rezerwa paliwa
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 25, 2006, 21:48:28 pm »

Arnold

  • Gość
Z tego co wiem różni się bak od Borewicza i od Caro, a także te które maj? pompę paliwa mechaniczn? pod mask?. Mój samochód jest jednym z ostatnich Caro (końcówka 1996 - po nim nie było już żadnych modyfikacji w Caro) i kupiłem bak od Plusa i wszystko podeszło bez problemu. A każdy mówił że do Rovera jest pewnie inny ale nikt nie wiedział jaki :lol: