Autor Wątek: Overclocking wycieraczek  (Przeczytany 4163 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 25, 2007, 15:16:24 pm »

marcinmk2

  • Gość
juz tak robilem i na podniesionych ladnie smiga a na opuszczonych wolniej i dolu szyby mi nie dochodza (to wyglada tak jak by nie mial silniczek sily
0

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 28, 2007, 12:31:57 pm »

yacoo

  • Gość
Kolego winna jest fabryczna instalacja. Powinienes zrobic zasilanie silniczka przez przekazniki.
Rozlacz kostke przy silniku i podepnij przewody od wlacznika (niestety nie pamietam kolorow - jeden chyba szary a drugi dwukolorowy) do "+"wejsci sterujacyh przekaznika (86), "-" (85) do masy, z "+" akumulatora podciagnij gruby kabel do wejsc 30 przekaznika, a do silnika podepnij styk, ktory jest laczony ze stykiem 30 (87).  Robilem to u siebie i u kolegi. Przed zalozeniem przekaznikow wycieraczki potrafily sie zatrzymac same, po zalozeniu, pracowaly lepiej niz gdy byly nowe.

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 29, 2007, 08:20:01 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
To nie zmienia faktu iż fabryczny silniczek to archaizm i żre straszne ilości prądu, skoro nie chce na oryginalnej instalacji pracować poprwanie. Ja założyłem inny silniczek , nic nie poprawiałem w fabrycznej instalce i śmiga super.
Wcześniej co prawda nie zatrzymywały się ale w ulewie nic nie widziałem.
Dlatego jak bym miał zakładać to bym wsadził silniczek z caro mr93 z przekaźnikami i puścił głowny kabel prądowy bezopśrednio bądź przez bezpiecznik do akumlatora.
 Yacoo - twoje rozwiązanie jest dobre pod warunkiem że nie używasz programatora wycieraczek .....
"jest ryzyko , jest zabawa"

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 29, 2007, 19:10:08 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Schemat silniczka z mr93:
"jest ryzyko , jest zabawa"

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 29, 2007, 20:58:29 pm »

Tomala#1829

  • Gość
Ja u siebie mam ten problem że na czasowych porafią się zatrzymać zaraz po starcie a silniczek mam nowy założony tzn ma troche lat ale leżał nieużywany musze pomieżyc prąd na kostce przy silniczku i tu pewnie będzie problem za małe napiecie trzeba bedzie troche we wiaderku postawic obok i bedą chodziły dobrze  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 29, 2007, 21:57:38 pm »

Arnold

  • Gość
To już wiem czemu odkąd zmieniłem ramiona wycieraczek tak mi wolno chodzą! Myślałem że to pióra ale chyba przez pół roku powinny się ułożyć. Pewnie za nisko są.

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 02, 2007, 20:40:54 pm »

klimek83

  • Gość
a u mnie wyobraźcie sobie, że mimo zmiany silnika na plusowski nie chodziły zachwycająco szybko do czasu aż nie pomierzyłęm spadków napieć i były równe 0,5[V] niby nie wiele ale jak wszadziłem 2 przekaźniki (każdy na osbną prędkość) to naprawde różnica jest ogromna i na szybkich zapierdziela ok 68 obr/min wycierak.
Programator działa bezproblemowo z takim podłączeniem.

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 02, 2007, 21:14:23 pm »

Zak

  • Gość
klimek83,
0,5 V to niewiele, ale jak byś sprawdził Amperarz to byś wiedział dlaczego miały takie tempo :wink:

to tak jakbyś chciał rozrusznik ruszuś na cienkim kablu :?

zasada: im dłuższy przewodnik tym większe straty mocy, a im krótszy....

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 02, 2007, 21:49:40 pm »

klimek83

  • Gość
jak znajdę wolną chwilę po sesji to została mi jeszcze tylnia do przyśpieszenia :)

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 03, 2007, 19:09:28 pm »

romoo

  • Gość
Ja sobie rozebrałem silniczek i zmniejszyłem uzwojenie o połowei tak dopiepszają że czasami nawet krańcówke z rozpędu przejdą i nie można ich zatrzymać a jak je zatrzymuje  2 rękami to aż silnik przygasa.
Pobór prądu 14A.