jest tak jak pisza przedmówcy, dla benzyny jest lepsze ciepłe powietrze, dla gazu zimne. i tak jak dzis, jest "zima" i jak odpalasz auto na gazie, to ciepłe powietrze daje praktycznie jedynie to ze silnik sie szybciej zagrzeje... i ja nie powiem jak ja mam, ale moim zdaniem: wywal rureczke od ciepłego powietrza a znajdz gdzies na szrocie jakas ladną nieprzedziurawiona od zimnego, niech jest na tyle długa, aby można było ją poprowadzic az za prawy reflektor. dlaczego ona jest potrzebna? dlatego ze jak jedziesz sobie szybko to powietrze az jest wdmuchiwane do filtra co skutkuje roznymi zachowaniami silnika, czesto wtedy gasnie (Ciebie chyba ten problem nie dotyczy ale mowie jak jest najoptymalniej). jak poprowadzisz rureczke od zimnego za reflektor inny niz lewy (czytaj prawy
) to on sobie ciagle i zawsze bierze taka dawke powietrza jaka potrzebuje i juz :wink: :D
[ Dodano: 2007-02-16, 00:13 ]no a biorac pod uwage Twoj najpierwszy post to:
-jesli masz instalacje gazowa to najlepsze osiagi sie otrzymuje przy niskiej temp powietrza (czytaj: tylko rurka od zimnego)
-ekonomia.. trudna rzecz.. ale moim zdaniem (czysto teoretycznie): skoro nie masz rurki od cieplego, to sie silnik ciut wolniej grzeje wiec troche wiecej pali, ale podczas jazdy na zagrzanym silniku jakby oszczedzasz na tym, bo doprowadzasz zimne powietrze wiec jemu jest "lekko" jezdzic na gazie wiec i mniej pali, wiec moim zdaniem i tak wychodzisz na zero majac "lepsze osiagi"
-ktory wariant najkorzystniejszy opisalem wyzej... wywalic rure od cieplego a zamontowac od zimnego za reflektor.