Autor Wątek: Rover - 1.4 Turbo  (Przeczytany 14758 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.4 Turbo
« dnia: Luty 24, 2007, 16:23:11 pm »

mark

  • Gość
Edycja tematu wątku - S#1869

czyli bajzel pod maską



czego się nie robi dla wspomki czyli wycięta belka...



no i jeszcze jedno...


Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2007, 20:56:25 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Jak to dobrze znów go zobaczyć :)

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2007, 10:50:29 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Napisz o osiągach oraz przydał by się jakiś filmik jak to przyśpiesza  :twisted: naprawdę widać mnóstwo pracy w upchaniu tego wszystkiego ale pewnie wrażenia bezcenne  :wink:

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 26, 2007, 09:57:35 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Czekamy na wykresy z hamowni bo to jest najwazniejsze :) no i oczywiscie na wizyte na jakims spocie. Moze jak bedzie ciut cieplej na nocnym spocie co by pomierzyc gadzine G-Techem :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 26, 2007, 13:38:28 pm »

mark

  • Gość
coraz miej podoba mi się jak autko lata więc
hamownia na pewno będzie w tym tygodniu

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 26, 2007, 14:15:33 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Coraz mniej? Slabnie Ci czy o co chodzi?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 26, 2007, 17:30:03 pm »

Bodzioo

  • Gość
skrzynia i most standardowe?

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 26, 2007, 17:58:13 pm »

mark

  • Gość
skrzynia ok, most jeszcze lepszy...
nie wiem co to wyjący most  :mrgreen:  tyle że regeneracja tego mostu kosztowała poprzednika bodajże 7 stówek...

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 26, 2007, 20:55:26 pm »

mark

  • Gość
Na jaką moc jest ustawiona turbina bary, MPa
0.5bara

Ile wynosi stopień sprężania
dobre pytanie - nie pamiętam...

Od jakiego auta / producenta zastosowano zawór upustowy
standardowy DV Bosh z 1.8T VW - do wywalenia (potrafi zabić turbinę)

Od jakiego auta / producenta zastosowano regulator ciśnienia oleju, paliwa
reg. ciśnienia paliwa by grabowski motorsport czy jakoś tak - do wywalenia, będzie pożadny chiński wynalazek  :D
   
Czy została zastosowana chłodnica oleju
nie

Gdzie były korygowane mapy wtryskowe
smt6 + strojenie - Powertronic

Od jakiego auta / producenta zastosowano intercoler
audi a4 tdi

Jaki olej stosujesz do silnika
półsyntetyk... :mrgreen:

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 01, 2007, 01:09:01 am »

maly

  • Gość
Pare pytan:)
Jaka siedzi tam turbina?
Czy pompa paliwa i wtryski sa seryjne?
Czy kolektor wydechowi i wydech to jakas przerobka serii, czy zostal zrobiony na zamowienie?

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 01, 2007, 11:42:34 am »

mark

  • Gość
Cytat: "maly"
Pare pytan:)
Jaka siedzi tam turbina?
Czy pompa paliwa i wtryski sa seryjne?
Czy kolektor wydechowi i wydech to jakas przerobka serii, czy zostal zrobiony na zamowienie?


garrett td25 z bmw 525tds
jedno i drugie jest zmienione
kolektor i wydech by el-tec

Rover - 1.4 Turbo
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 26, 2008, 20:17:29 pm »

JAGOS

  • Gość
tak wiem.... moje zalozenia o jak wspomnialem 140-150KM... nic wieej nie chce hehehe;P

jak juz bede zbieral czesci do monntarzu to na pewno dam o tym znac....
Cytuj (zaznaczone)