witalski. dałeś zdjęcie, to je opisałem. piszesz, że nie daje się regulować, nie reaguje. powinien! wkrecając śrube zmniejszasz ilość mieszanki i musi przestać pracować. jeżeli pracuje to znaczy, że dostaje paliwo z innego źródła. zdejm pokrywe filtra, mikser i zobacz, czy z rozpylacza głównego nie wydostaje się paliwo, słychać wyraźnie takie jakby smarkanie:), może kapać kropelkami- obroty będą wtedy wyraźnie się zmieniać. widać, że przepustnica jest mokra. jeżeli po wyłączeniu silnika, dalej kapie to oznacza, za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej- sprawdź stan zaworka iglicowego i wydajność pompy paliwowej. sprawdź powierzchnie pływaków, jeżeli jest w którymkolwiek miejscu uszkodzona- wymień na nowy, pływaki mają strukture jak gąbka- po uszkodzeniu powierzchni nasiąkają paliwem. jeżeli to dzieje się w drugim przelocie i zanika po wyłączeniu silnika- za duże otwarcie drugiej przepustnicy. sruba regulacyjna dostępna jest po zdjęciu gaźnika. ustaw szczelinę na 0,05mm szczelinomierzem ( mierząc w okolicy otworów przejściowych ).
[ Dodano: 2007-04-20, 02:56 ]
następna rzecz: od strony napędu pompki przyśpieszającej jest pokrywka kryjąca urządzenie wzbogacające. sprężynka, gumowa membrana i zaworek kulkowy, nie usiłuj go wykręcać, to wycięcie to zmyłka- on jest solidnie wciśnięty. sprawdź membrane, nie może być twarda, popękana lub dziurawa. sprawdź otwory i kanały dostarczające podciśnienie pod tą pokrywke- bez podciśnienia sprężynka naciska membrane i otwiera zaworek- podnosi się poziom paliwa w rurkach emulsyjnych. przez nieszczelną membranie podciśnienie zasysa paliwo bozpośrednio pod gaźnik- stąd wynika brak reakcji na ruchy śruby regulacyjnej.
żegnalski