Autor Wątek: Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!  (Przeczytany 2503 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« dnia: Maj 12, 2007, 14:20:52 pm »

Michal22091983

  • Gość
Dzisiaj przykre zdarzenie z poldkiem :cry: . Zaczęło się żarzenia kontrolki ładowania i STOP. Zgasł mi i kaplica już go nie mogłem uruchomić a kontrolka ładowania przy tylko włączonym zapłonie się nie świeci ( a powinna). Czy ta kostka na alternatorze to jest to o czym mówię?   Można go wymienić bez wyjmowania alternatora. Ile to kosztuje?
Pzdr

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 12, 2007, 14:47:07 pm »

MTadek

  • Gość
jezeli uda Ci sie uruchomac samochod sprawdz jakie ma ładowanie miernikiem powinno byc cos koło 14V 14,4 takie jest najlepsze moze wymien akumlator na inny moze na nim zapali bo ten moze byc skonczony jak nie miał ladowania i jeźdzniłes n nim to sie rozładowal

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 12, 2007, 15:21:50 pm »

Michal22091983

  • Gość
Kumpel mnie z holował podładowałem akumulator i zapalił. To żarzenie kontrolki miałem dwa dni temu zaraz po uruchomieniu silnika ale gdy zwiększyłem obroty to zgasło i już się nie zaświeciła aż do dziś.

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 12, 2007, 17:38:03 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
sprawdz ladowanie
kontrolka to lipa ,u mnie padl regulator ze szczotkami (jest zintegrowany) i kontrolki nie zapalal ,ani nie ladowal
kosztowal 40pln
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 12, 2007, 20:23:28 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Tak najprawdopodobniej wyglada regulator napiecia u Ciebie, nowy kosztuje 23zł.

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 23, 2007, 06:39:04 am »

jankiel

  • Gość
ja sie podepnę, jakie regulatory są dobre , bo do naszych mozna kupic APE , POLMOT ,
i jeszcze kilka rzemieslniczych,  a bosch robi takie bez szczotkotrzymacza??? bo wiem ze bosch robi  tez regulatory ktore są ustawiane na 14,6 V taki by mi pasował :)  pozdro

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 25, 2007, 08:45:12 am »

gucio

  • Gość
są. elektryk niedawno przerabiał w skodzie moich starszych. tam był razem ze szczotkami a on jakoś przekombinował i przykręcił obok drugi wlasnie BOSH. efekt jest taki że z 13.5v wzrosło do 13.8v po 2 miesiącach jest 13V przy 2000 obr/min. gość rozkłada ręce i nie wie o co chodzi

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 31, 2007, 12:29:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "marqu79"

I jeszcze jedno pytanie czy jesli to regulator ze szczotkami da sie to wymienic bez wykrecania alternatora?

tak
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 31, 2007, 15:30:56 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
jak bylo 9V na akumulatorze to klapa. glebokie rozladowanie akumulatora prowadzi do jego "zniszczenia" po takim wyladowaniu powinies go ladowac b. malym pradem przez jakies 12-15h. zeby go z powrotem doladowac.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 31, 2007, 18:18:10 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
12-15 godzin to sie laduje normalnie
malym prawdem powinno sie ladowac CONAJMNIEJ 24 godziny.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 01, 2007, 21:16:45 pm »

pawel_lukasz

  • Gość
regulator i szczotki mozna wykrecic bez wyciagania alternatora ale zaleca sie jego wyjecie i rozebranie przy okazjii i wyczyszczebie komutatora oraz sprawdzenia lozyska jest to 15 minut roboty dluzej a naprawde sie oplaca lepiej wyczyscic i przedmuchac niz pozniej placic za wymiane jego podzespolow koszt regulatora wacha sie ok 60zl i nie zapomnijcie o sprawdzeniu diud prostowniczych sa trzy tez mogla sie jakas przepalic i wcale to nie bedzie regulator

[ Dodano: 01 Cze 2007 21:18 ]
diody stoja ok 100 sa juz wlutowane w plytke ktora sie wymienia jako calosc

Mam problem chyba padł regulator napięcia.Pomóżcie!!!
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 02, 2007, 14:19:20 pm »

dzik

  • Gość
Cytat: "pawel_lukasz"
nie zapomnijcie o sprawdzeniu diud prostowniczych

diod !