Autor Wątek: Silniczek krokowy.  (Przeczytany 9888 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 12, 2004, 18:35:39 pm »

ajk#1212

  • Gość
Ale jestes tego pewny ze trza zrobic?? Bon kazdy mechank gada inaczej jeden ze trzeba 2 ze nie;-) altego sam juz glupi jestem ale z racji tego ze przewaza odpowiedz na nie i jest to ekonomiczniniejsze jak narazie wyjscie pozostalem przy stanie jaki jest;-0 mam nadzija ze oponek nie bede musial za chile wymieniac;-)

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 12, 2004, 18:52:43 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Poczekaj, jesli nie ma zebatkowej przekladni to nie musisz robic zbieznosci, bo przeciez i tak nie zmieniasz ustawien drazkow tylko wymnieniasz sama przekladnie. W przekladni zebatkowej raczej musialbys ustawic. Sory, ze Cie nastraszylem, ale to przez to ze nie mam sily nawet myslec :roll: .
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 12, 2004, 18:56:47 pm »

Strohs

  • Gość
Maku - to z przodu to czujnik położenia przepustnicy. Jest to potencjometr sprzeżony z przepustnicą który informuje o kącie i szybkości otwarcia przepustnicy. Na podstawie tych danych komputer dawkuje ilość wtryskiwanego paliwa (poprzez czas otwarcia wtryskiwacza) oraz robi kilka innych rzeczy  :P

PS. Skąd tyle kurzu u ciebie (zdjecie) - młyn w pobliżu czy tez tak rzadko jeŹdzisz ?   :wink:

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 12, 2004, 19:03:33 pm »

ajk#1212

  • Gość
a jaka to jest zebatkowa przekladnia?? rozumie z tego ze w poldkach (caro 93 rok ale nie modle) jest slimakowa a nie zebatkowa??

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 12, 2004, 19:06:51 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Nie ty masz slimakowa, takze nie trzeba ustawiac zbieznosci bo jak wyciagasz ta przekldanie to nie zmienasz ustawien ukladu kierowniczego, tak wiec jak wszystko dobrze poskrecasz nie powinienes sie o nic martwic, zbieznosci w ten sposob nie zmienisz.
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 12, 2004, 19:06:53 pm »

Bedzio#1833

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
PS. Skąd tyle kurzu u ciebie (zdjecie) - młyn w pobliżu czy tez tak rzadko jeŹdzisz ?  


u mnie może ??  ;)

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 12, 2004, 19:21:38 pm »

ajk#1212

  • Gość
Macieju a przeciez wyciagalem podczas demonatazu ten taki przgub, to nie ma znaczenia dla zbienosci czy geometri na 100??

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 12, 2004, 20:16:20 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Tak przeblub kulowy odkrecasz, ale nie nie zmieniasz ustawienia koncowek drazkow kierowniczych a nimi wlasnie ustawiasz zbieznosc w Polonezie i DF. By wymienic przekladnie usisz odkrecic ja od srodkowego drazka kierowniczego a on nie jest z zaden sposob regulowany, takze nie ma obaw. Najlepiej gdybys mial przed soba jakis schemat z ksaizki to bys zobaczyl o co mi chodzi bo nie jestem pewien czy wyrazam sie w dosc jasny sposob.
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 12, 2004, 20:56:07 pm »

ajk#1212

  • Gość
No rozumie cie wkoncu nie dawno sam wymienialem ta przekladnie wiec wiem co i jak;-) tylko nie bylem pewny tej zbieznosci bo mi zamydlyli oczy ci mechaniorzy co chyba chciali ino zarobic na mnie;-) Takze dzieki wielkie za odpowiedz;-)

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 12, 2004, 22:01:18 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Spoko, nie ma za co, nie beda cwaniacy zarabiali na wlascicielach porzadnych aut!! :roll:
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 12, 2004, 22:04:54 pm »

ajk#1212

  • Gość
No mam nadzije ze nie bede miali okazji;-) bo za tydzien czeka mnie rejstracja;-)

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 12, 2004, 22:19:47 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
To zrob testa, wyjedz na w miare prosty odcinek drogi i pusc kierownice, jezeli nie bedzie sciagac to powinno byc wszysko ok! Ale jest jedno, moze pare warunkow takiego testu:
- wlasciwe cisnienie w ogumienu (a przynajmniej jednakowe),
- sprawne hamulce (tzn. kolcki nie tra o tarcze podczas jazdy),
- brak luzow w ukladzie kierowniczym.
Jezeli ktorys warunek nie jest spelniony to nawet jesli nasz dobrze geometrie ustawiana to moze sciagac auto.
A jesli bedzie sciagac i nie bedzi to wina wymienonych wczesciej usterek to musisz jechac na geometrie zawieszenia, najlepiej robic pelna geometrie bo i tak najwiecej kasy idzie za ustawienie przyrzadow pomiarowych, a samo ustawienie geometrii to juz male piwko, chyba ze wszystko jest pozapiekane...
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 12, 2004, 22:43:45 pm »

ajk#1212

  • Gość
No tarcze i klocki dzis wyminilem;-) przekladnie niedawno wiec luzow nie ma;-) dlatego w miare spokojny udam sie na rejstracje;-) co do sciaganie wystepowala u mnie ale to juz bylo na forum omawiane sciaganie w prawo podczas hamowania;-) ale mysle ze winne tu byly tarcze bo prawa mialem zjechna juz kompletnie a lewa dobra;-) No jezeli nie ustapi ta sciagnaie to udam sie na geometrie przynajmniej tak planuje;-)

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 12, 2004, 23:43:10 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
Ale przy sciaganiu podczas hamowania to geometria raczej tutaj nie ma wieczej do "gadania", wiadomo, ze przez zle ustawiona geometrie moze bardziej lub mniej sciagac. Ale przez sama geometrie podczas hamowania nie powinno sciagac, bo na prostej bys najpierw odczul, ze geometria jest popieprzona. Bo zdaje mi sie, ze jesli przy jezdzie na wprost nie sciaga to przy hamowaniu nie jest za sciaganie odpowiedzialna geometria, ale moge sie mylic gdzyz nie jestem ko konca pewny tego co mowie, fajnie by bylo gdyby sie kos jeszcze na ten temat wypowiedzial.
Tak czy siak, zycze Ci zeby bez zadnych problemow czy przewalek przeszedl przeglad!!!!!!
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 13, 2004, 08:49:19 am »

Patryk#153

  • Gość
Mi sie wydaje, że jeżeli przez zbierzność sciaga normalnie to i w czasie hamowania moze. Ale jeżeli na prostym nie sciaga to i podczas hamowania z tego powodu niebędzie.
Z tym ściąganiem przy hamowaniu to ja mam od nowości, jak depne to czasem ściągnie w prawo i nie idzie z tym dac sobie rady, nie zawsze sciaga, ale czasem potrafi mocno. Klocki wymieniane, tarcze tez, płyn tez, geometria zrobiona a to i tak wystepuje i tak. cos w hamulcach siedzi.

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 13, 2004, 19:45:59 pm »

Bedzio#1833

  • Gość
no to i ja sie dolacze do tematu silniczek krokowy  :smile: !! mam prawie cale zawieszenie wymienione!! = plyn hamulcowy, amortyzatory przod tyl, klocki, resory, plyn i wyregulowana zbierznosc!! i mam taki bajer ze jak na suchym hamuje na prostej  to mi przednie lewe kolo piszczy!! a jak na sliskim hamuje na prostej to mi przednie prawe kolo blokuje i mnie w rowy sciaga co to jest ??    :?

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 14, 2004, 01:49:46 am »

vollvo#1821

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
To zrob testa
a jak wyjdzie pozytywny? czyli I I

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 15, 2004, 16:42:17 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
To zalezy!
Jedni robia tak:
 :cry:
A inni:
 :D
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 15, 2004, 19:08:22 pm »

Bedzio#1833

  • Gość
kufa dzisiaj chcialem przeczyscic ten silniczek kurwikowy i pupa bo nie moglem odkrecic bo nie moglem imbusa dopasowac ale nevermind!! odpialem wtyczke od niego i zadnej roznicy w dzialaniu silnika!! czyli albo on jest na maxa padniety albo cos nie łaczy!! i czemu sie nie swieci check engine ?? jak odpialem wtyczke od czujnika polozenia przepustnicy to sie swieci!! czyli mozliwe ze cos nie łaczy  na przewodach :(  ??

[ Dodano: 2004-10-16, 16:15 ]
halo halo wie ktos cos o tym ??  ;)

[ Dodano: 2004-10-18, 17:52 ]
nikt mi nie jest w stanie odpowiedziec ??  :(

Silniczek krokowy.
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 21, 2005, 06:29:48 am »

ajk#1212

  • Gość
wyci?gnołem wtyczkę w czasie pracy silnika i check engine się nie za?wieca, dodam że dla silnika nie robiło to większej różnicy w pracy na wolnych obrotach