Autor Wątek: most  (Przeczytany 4149 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

most
« dnia: Czerwiec 17, 2007, 14:04:09 pm »

opal344

  • Gość
mam taki problem chce wymienic uszczelniacz na moscie ten pod flansza , ale za skarby swiat nie moge odkrecic tyej nakretki na klucz 30 , moze tam jest lewy gwin albo cos nie wiem moze ma ktos pomysł jak to odkrecic

most
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 17, 2007, 14:06:55 pm »

adamdn

  • Gość
Dluuuga przedluzka i lecisz ;) Gwint powinien byc odwrotny do kierunki obrotu walu wiec chybaaa.... lewy? Poprawcie jezeli zle kombinuje.

most
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 17, 2007, 15:25:18 pm »

opal344

  • Gość
prubowałem przedłuzke i nic no chyba ze gwin lewy????

most
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 18, 2007, 15:54:59 pm »

-Automatic-

  • Gość
kolego ta nakrętka jest zabezpieczana przez zagniatanie - malutkim meselkiem odbij zagięcia - to i siła potrzebna do odkręcenia zmaleje !!!

most
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 18, 2007, 20:11:22 pm »

opal344

  • Gość
wiem odbezpieczyłem to i tak nie moge odkrecic
czy napewno nie jest tam lewy gwint????

most
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 18, 2007, 20:37:26 pm »

Russell

  • Gość
A nie łatwiej sprawdzić kręcąc w drugą strone??

most
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 18, 2007, 22:14:42 pm »

banan_125p

  • Gość
tam jest normalny prawy gwint bo sam to niedawno robiłem u siebie

most
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 18, 2007, 22:23:42 pm »

Kerad70

  • Gość
Jest tam normalny gwint trza tylko dobry klucz długa przedłużka i kogoś kto Ci hample zblokuje a potem to już tylko ciągnij ile wlejżie musi puscic u mnie terz trzymało ale po 30 latach miało prawo  :lol:

most
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 31, 2007, 19:57:06 pm »

maniek1990

  • Gość
a ja mam pytanie co zrobić żeby tylny most tak nie wył ???

most
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 31, 2007, 21:39:05 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
zmienic na nie wyjacy. nic wiecej sie nie da zrobic.
to ja, byly Marcin#839

most
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 03, 2007, 13:50:38 pm »

Robertu

  • Gość
A ja mam pytanie, może głupie, ale mechanikiem nie jestem. Dlaczego most wyje? :?

most
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 03, 2007, 14:02:03 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
bo jest zle wykonany, sposobem na ODWAL SIE

most
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 03, 2007, 14:19:43 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Jak niestety większość części. Na szczęście zdarzają się wyjątki. :mrgreen:

most
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 03, 2007, 17:53:02 pm »

-Automatic-

  • Gość
Cytat: "Robertu"
Dlaczego most wyje?

 zużycie eksploatacyjne -wcześniejsze niż przewidziano gdy użyto materiałów o znacznie niższych parametrach jak przewiduje technologia wykonania.
- wycięcie zębów a w konsekwencji nadmierny luz i zła wspólpraca zazębienia - oto głowny sprawca.
- luzy na łożyskowaniu wałka ataku i całego kosza też dają przestawienie zazębienia i śpiew !

most
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 03, 2007, 18:35:49 pm »

tur-GSI

  • Gość
a ja mam drugi już most i tez zaczął wyć ,nie tyle co wyje tylko huczy jak cholera,mechanior mówi że to łożysko na ataku ale tego nie opłaca sie robić bo cały dyfer trzeba wyjąć a później kupować jakieś podkładki i na nowo ustawić,on sie za to nie bierze.

most
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 03, 2007, 19:27:11 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
ehh te mosty to pier@!@!+@(a zakała  :evil:  zeby przez tyle lat tego nie zmienili (przynajmiej w Plusach) to jest hanba :|
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW