Autor Wątek: Polonez 2.0D  (Przeczytany 9277 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez 2.0D
« dnia: Czerwiec 21, 2007, 00:10:47 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
http://img260.imageshack.us/my.php?image=dsc00154gl2.jpg

http://img513.imageshack.us/my.php?image=dsc00158om1.jpg

Kooega pstryknął fotki....

drugiego takiego samego widizalem dzisiaj w Radomiu...


WTF IS THAT ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 21, 2007, 00:15:20 am »

alex1916

  • Gość
Ja widziałem w sklepie motoryzacyjnym dopasowane stylem do FSO naklejki 2.0 GLD. Sprzedawca też nie wiedział do czego niby miałyby pasować ;)

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 21, 2007, 01:30:12 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Ja tu ciemność widzę :P  nie ma żadnych fotek

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 21, 2007, 01:31:31 am »

maras

  • Gość
Nie widzę zdjęć :?  Ale jakieś 6 lat temu w Poznaniu(ale blachy miał nie poznańskie, nie pamiętam jakie) też widziałem caro mr93(turkusowy metalik) z naklejką 2.0GLD, która wyglądała na oryginalną. Próbowałem znaleźć jakieś informacje na temat tego modelu, ale nikt nic nie wie :roll: W latach 80-tych miał być diesel VM, właśnie chyba 2.0

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 21, 2007, 01:38:44 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w Borakach byly 2.0 TD ,ale w Caro to 2.0GLE
choc roznie moglo byc ,sam widzialem Caro (nie pamiectam czy waskie ,czy szerokie)1.3GLI Automatik (lub Automat) i mozna by to uznac za naklepkomanie ,gdyby w srodku nie bylo dzwigni od skrzyni automatycznej  :twisted:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 21, 2007, 02:29:31 am »

vox+241

  • Gość
nic tam nie widac, ale widziałem kiedys poldka z naklejką 2.0 GLD i 2.0 GLE

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 21, 2007, 06:51:17 am »

alex1916

  • Gość
Stingerek jakoś dziwnie wkleił zdjęcia - jak weźmiecie "Cytuj" to będzie widać dwa zdjęcia - i to chyba nawet nie borka z silnikiem 2.0VM tylko tego prototypowego z FSO.

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 21, 2007, 08:02:54 am »

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 21, 2007, 11:00:58 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
ja mam 2.0 SLE/GLE, ale na klapie jest oczywiście 1.6 GLE (klape musiałem wymienić przed malowaniem i jakoś tak mi się ta naklejka 1.6 spodobała :twisted:  :P  :P )
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 21, 2007, 16:34:44 pm »

korek

  • Gość
Na moje oko to siedzi tam turbo :)

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 21, 2007, 18:19:51 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
no,tez mi sie tak wydaje...
  • Jef
  • Czaku

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 21, 2007, 18:50:26 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Linki poprawione

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 22, 2007, 15:13:31 pm »

tomallus1

  • Gość
Ciekawe jak to chodzi :D. Również uległem zbiorowemu omamowi i potwierdzam: tam siedzi turbo :shock: . Tyle znalezłem na ten temat:
"Początkowo zakładano wykorzystanie licznych podzespołów z Fiata 132 Argenta, a wersje silnikowe miały być następujące: 1.8, 2.0, 2.0 Diesel, 2.0 Turbodiesel i nawet 2.0 Turbo"
Dalej z tego samego źródła: stosowane silniki, a tam:
"2.0 TD (84 KM)"

Źródło niepewne bo wikipedia, ale te zdjęcia potwierdzają.

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 22, 2007, 16:26:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
kolega w technikum mowil mi kiedys ,ze jezdzil turbodieslem i wydawalo mu sie ,ze silnik byl z alfy romeo ,ale Poldek seryjny
wtedy nie bardzo wiedzialem jak to zinterpretowac ,ale pozniej dowiedzialem sie ,ze montowali 2.0TD z fiatow
czyli kumpel najprawdopodobniej mowil prawde ,a mowil przy okazji ,ze dosc przyjemnie sie tym jezdzilo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 22, 2007, 23:27:11 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "tomallus1"
Ciekawe jak to chodzi :D. Również uległem zbiorowemu omamowi i potwierdzam: tam siedzi turbo :shock: . Tyle znalezłem na ten temat:
"Początkowo zakładano wykorzystanie licznych podzespołów z Fiata 132 Argenta, a wersje silnikowe miały być następujące: 1.8, 2.0, 2.0 Diesel, 2.0 Turbodiesel i nawet 2.0 Turbo"
Dalej z tego samego źródła: stosowane silniki, a tam:
"2.0 TD (84 KM)"

Źródło niepewne bo wikipedia, ale te zdjęcia potwierdzają.


Z pewnością w FSO powstał 2.0 Diesel DOHC zrobiony we współpracy z Ricardo przy wykorzystaniu rozwiązań Fiat 2.0 DOHC przy czym nawet rozstaw cylindrów był inny. Co ciekawe silnik ważył tylko 100kg. Dla porównania Powertrain 1.3 JTD Multijet waży 130kg.  Nie wykluczone ze licencja została sprzedana DVowi prawdopodobnie za kiepskie pieniądze i oni wsadzili tam turbo.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 22, 2007, 23:46:22 pm »

maras

  • Gość
Macie trochę o dieslu fso  :D

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 23, 2007, 00:33:17 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

Początkowo auto oferowało dwa silniki: 1300ccm oraz 1500ccm, pochodzące z Fiata 125p, lecz w znacznym stopniu zmodernizowane. W roku 1983 z taśm montażowych zjechało 100 sztuk Poloneza 2.0D, wyposażonego w wysokoprężny silnik 1995ccm, o mocy maksymalnej 84 KM (62 kW) przy 4300 obr/min i maksymalnym momencie obrotowym 163 Nm przy 2500 obr/min, który pozwalał na rozpędzenie samochodu do 146 km/h, a "setkę" osiągał w 20 sekund.


I co wy na to ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 23, 2007, 00:55:39 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to chyba chodzi o 2.0TD ,bo skad by wzieli 84KM w wolnossacym
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 23, 2007, 10:07:56 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
155kg to też nieźle. Ale szkoda, silnik miał potencjał.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Polonez 2.0D
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 23, 2007, 10:54:33 am »

e_gregor

  • Gość
Tak - było 100szt. z silnikiem włoskim 2.0 Turbo D. Z resztą mój poldofod miał w starym dowodzie tak wbibte: Polonez 2.0 Turbo D. Ani nie "Turbo" ani nie "D" - pewnie przy pierwszej rejestracji głupia baba w wydziale komunikacji powiedziała ze niema poldków 2.0 benzyna więc wzieła z ksiazeczki 2.0 Turbo D i tak wpisała.