Autor Wątek: który lepszy GLI czy GSI?  (Przeczytany 10195 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

który lepszy GLI czy GSI?
« dnia: Czerwiec 21, 2007, 16:04:07 pm »

olo~666

  • Gość
mam zamiar kupić poloneza i mam parę pytań odnośnie modelu; który jest lepszy GLI czy GSI, nie chodzi mi tu o osiągi czy spalanie , oczywiście wykluczam też LPG (nie chce katować silnika), chce wiedzieć który jest mniej awaryjny, Na pewno GSi jest bardziej naszpikowany elektroniką i tego się obawiam ale może się mylę, doradźcie coś czego się obawiać i czego się spodziewać od poldków przy przebiegu do ok 100tyś bo takiego zamierzam kupić, jak sprawdzić czy silnik jest już mocno zużyty i czy ma faktyczny przebieg, to że trzeba wymienić  olej, filtry, pasek rozrządu to wiem, ale może coś jeszcze sprawdzić żeby pojeździł drugie tyle bez większych problemów, za pomoc dzięki z góry!

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 21, 2007, 16:12:56 pm »

vox+241

  • Gość
A z którego roku będzie poldek? Dlaczego nie rover?

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 21, 2007, 16:39:26 pm »

olo~666

  • Gość
autko musi być co najmniej z 97roku, czemu nie rover? nie wiem nigdy nie miałem styczności z tymi poldkami, poprzednio miałem 1,6 GLE i może dlatego. :P

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 21, 2007, 17:00:06 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
najmniej skomplikowana elektronike ma GLI bosch (ten w plusach)
ale GSI jest lepszy -mocniejszy (moc) i szybszy :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 21, 2007, 18:15:43 pm »

cichociemny

  • Gość
Jeden ch.... Jak trafisz na dobry egzemplarz to nie ma znaczenia jaki silnik. Najważniejsze żeby blacha była zdrowa i most nie zajechany. To ze napisałem ze nie ważne jaki piec nie oznacza ze może być on zakatowany.

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 21, 2007, 18:54:50 pm »

vox+241

  • Gość
no dokładnie, silnik można łatwo zrobić, a z blachami to najgorsza udręka. Ja bym szukał roverka, i mniej będzie palił jak na benzynie, tylko nie przegrzanego 1000razy ciężko znaleźć

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 21, 2007, 20:14:34 pm »

Kriss

  • Gość
Szukaj lepiej GSi (wyższa kultura pracy), staraj się znaleść sztuke jak najmłodszą z jak najmniejszym przebiegiem. Co do przebiegu 100tyś km to samochód pod każdm względem powinien być w stanie bdb (o ile ma faktycznie taki przebieg i był szanowany) i do wymiany powinien mieć najwyżej drobiazgi. Jeśli chodzi o wnętrze to kierownica musi mieć dużo bieżnika, gumki na pedałach nie mogą być wytarte (zwracając na to uwagę będziesz miał gwarancje ok. 99%, że przebieg jest autentyczny). Chcesz kupić Atówke czy Caro Plusa?? Ile planujesz wydać??

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 21, 2007, 20:23:22 pm »

alex1916

  • Gość
Cytat: "Kriss"
Jeśli chodzi o wnętrze to kierownica musi mieć dużo bieżnika, gumki na pedałach nie mogą być wytarte (zwracając na to uwagę będziesz miał gwarancje ok. 99%, że przebieg jest autentyczny).
Dlatego ja zawsze pół roku przed sprzedażą auta kupuję nowe gumki na pedały :)

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 21, 2007, 20:25:48 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
gumki na pedały u mnie wytarły sie po 70 tys, chodzi o sprzęgło.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 21, 2007, 20:32:33 pm »

Kriss

  • Gość
Dziwne plus którego mieliśmy miał w momęcie sprzedaży 86tyś km i gumki nie były wogóle wytarte.

Cytat: "alex#1916"
Dlatego ja zawsze pół roku przed sprzedażą auta kupuję nowe gumki na pedały  


Gumki na pedałach to tylko jeden z elementów na które trzeba zwrócić uwagę. Ale kierownicy już nie wymieniasz, jak i innych pierdół po których można określić przebieg :twisted: .

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 21, 2007, 21:24:40 pm »

Tom8

  • Gość
Porównując GLI i GSI.
Ja mam Atu GLI a rodzice Caro z GSI. Osobiście wolałbym mieć GSI ale z tego co mam też sie ciesze. Zależy z jakiego punktu patrzymy:
Porównując jak jade GSI jest zrywniejszy od GLI ( przynajmniej tak jest u mnie )
Cytat: "Kriss"
(wyższa kultura pracy),
zgadzam sie z tym w 100%
Wydaje mi sie mniej awaryjny, bardziej nowoczesny.
Z drugej strony jak sie juz zepsuje to naprawy sa droższe ( przynajmniej przy silniku ) W spalaniu dużej róznicy nie ma. Na gazie oby dwa chodzą dobrze ( ale na to wydaje mi sie ze duży wpływ ma dokładłość i klasa instalacji gazowej i oczywiście stan silnika )

[ Dodano: 2007-06-21, 21:25 ]
Na temat roverka sie nie wypowiem bo zielony jestem

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 21, 2007, 21:35:03 pm »

olo~666

  • Gość
dzięki za rady niebede się śpieszył z zakupem trzeba być wybrednym  :)  przeznacze ok 3,5tyś zł preferuje carolka

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 21, 2007, 21:50:27 pm »

Tom8

  • Gość
Cytat: "olo~666"
doradźcie coś czego się obawiać i czego się spodziewać od poldków

 Z tego co do tej pory poznałem, dowiedziałem sie, nauczyłem, zadziwiłem to moge powiedzieć Ci tylko jedno- nie ma dwóch identycznych poldów na świecie ( to ze mi np. przy 120 tys zaczyna wyc most nie znaczy ze Tobie tez sie to przytrafi ). Każdy z naszych ukochanych mechanicznych "pupili" jest indywidualny i każdy ma swoje humory.

[ Dodano: 2007-06-21, 21:54 ]
No myśle że moze jedno te nasze autka łączy - kiedy myślimy że już wszystko gra to zawsze wyjdzie jakaś błachostka która będzie nam zawracać głowe.

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 22, 2007, 12:36:23 pm »

e_gregor

  • Gość
Jeździlem troche pluse GSI z 2000roku - bylem pozytywnei zasoczony. Na prawde jezdzi sie tym jak nowoczesna zachodnia furka

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 22, 2007, 13:25:46 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Po przebiegu 100 000 nie patrz na GSI czy GLI. Wybierz bardziej zadbany. Tymi samochodami i tak nie bedziesz sie ścigał. A silniki maja tak małą różnice w mocy że nie odczujesz tego przy normalnej jeździe. Spalanie tez jest na podobnym poziomie.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 22, 2007, 13:36:39 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Bierz GSi -tak jak pisali chlopaki wyzej inna kultura pracy, bardziej zwawy od GLI elastycznieszy.Jadąc GLI na wyzszych obrotach jednak slychac ten polonezowski warkot.Ja ze swojego jestem bardzo zadowolony (104 kkm) i wymieniane jedynie rzeczy niezbedne (oleje,paski,filtry) nic pozatym no i ten napis na klapie ładnieszy :)   :mrgreen: wiadomo Rover rządzi ale ciezko dorwac swietny egzemplarz w Plusie. :roll:
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 07, 2007, 12:07:34 pm »

matgolab

  • Gość
Ja kupiłem Caro+ 1.6 GSI z 1998 roku we wrześniu 2006 z przebiegiem 67000 km i jestem z niego bardzo zadowolony.. jedyna poważna naprawa to była wymiana krzyżaka.. teraz mam 106000 przebiegu xD jeszcze 1000 i w rok zrobię 40000 :) Z tego co wiem, to GSI są mniej awaryjne i rzadko siadają.. Pozatym są o wiele dynamiczniejsze od GLI.
Ja za swego zapłaciłem 3300 PLN ;-) ale od pierwszego właściciela.. Jeszcze jedna rada.. nie kupuj samochodu z hakiem..
lepiej założyć go po kupnie.. bo nigdy nie będziesz pewny co ten samochód ciągał i jak wytężony był silnik..

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 07, 2007, 12:12:32 pm »

Janisz

  • Gość
Cytat: "matgolab"
nie kupuj samochodu z hakiem..
lepiej założyć go po kupnie..

własnie. A w starszych atówkach nawet się dupa urywa czasami trochę od ciagania przyczepki :D

Serio, przylookajcie, że prawie kazda atóweczka z hakiem ma lekkie jakby wgniecenia, w miejscu gdzie tylny błotnik przechodzi w słupek...

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 07, 2007, 21:07:25 pm »

Cycu_E30

  • Gość
kolego Janisz, wiec wg. Twojej teorii polonez kombi powinien dawno się rozpasc (nie moj,kolegi ze srebrnego kombi na czerniewicach,270tys przebiegu, NIERZADKO ciąga przyczepki po 800kg,raz zdarzylo mu sie ciagnac nawet przyczpeke 1,5tony przez krotki odcinek),poniewaz kombi jest zrobione na Atu?


sorry ale - :lol:

który lepszy GLI czy GSI?
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 08, 2007, 14:37:37 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
CyCu, czytaj ze zrozumieniem, PIERWSZE atuwki, pozniej problem zniknal. a tak dla scislosci, to Caro Plus tez jest na podlodze ATU, bo tylne amory sa skosne (fuj)