Autor Wątek: Kolektor rurowy w k16  (Przeczytany 12703 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 08, 2007, 21:23:15 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak wykręcę do spawania to porównam.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 08, 2007, 23:03:50 pm »

maras

  • Gość
Faktycznie, w tej wersji będzie łatwiej zastosować rurowca do Pna. Działaj Bocian_s#313 :wink:

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 09, 2007, 12:24:00 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Jak to usuwasz katalizator- przeciez to zbrodnia dla srodowiska naturalnego  :lol:  



:wink:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 09, 2007, 23:03:53 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Elwood#1887"
Jak to usuwasz katalizator- przeciez to zbrodnia dla srodowiska naturalnego  :lol:  



:wink:

A widział ty poldka z 87r z katalizatorem??

Zresztą i tak nie wejdzie  :lol:  :lol:  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 26, 2007, 21:09:12 pm »

BIG

  • Gość
CZYTAŁEM KIEDYŚ, ŻEBY TO DAŁO EFEKT TO NAJLEPEIEJ CAŁY UKŁAD WYDECHOWY (POCZĄWSZY OD KOLEKTORA NA TŁUMIKU KOŃCOWYM KOŃCZĄC) NALEŻY PRZENIEŚĆ

Wyłącz Caps Lock
#1917[/color]

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 26, 2007, 21:22:08 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
to żle czytałeś :) u mnie też juz rurowy4-1 czeka na instalacje :)

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 27, 2007, 10:03:11 am »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Ile taki kolektorek kosztuje Van ?? :mrgreen:

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 27, 2007, 12:21:30 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 27, 2007, 16:48:41 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
No to zaszalałeś jak tyle dałeś za niego :mrgreen:

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 27, 2007, 18:20:51 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
No fakt cena kosmos. Ale daje się znaleźć taniej co najmniej x2 wystarczy cierpliwie szukać szczególnie u ludzi sprzedających całe silniki.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 27, 2007, 21:28:22 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Ja kiedyś kupowałem od mitsubishi 4g92 - kosztował mnie 50 zł więc jakby ktoś chciał to zapytam - wiem że w tym z roverka jest katalizator a tam są minerały  8)  i cena od razu inna :roll:
"jest ryzyko , jest zabawa"

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 29, 2007, 19:31:45 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1188
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
A ja ostatnio kupiłem rurowca za 50 zl plus przesyłka ,co prawda bez katalizatora ale pożeżbię i też bedzie pasować.

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 25, 2008, 12:14:49 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
UUUU ale tu zajeżdża...  :lol:  :lol:  :lol:

Coś pokażę szacownemu gronu:

Bazą było to:


Pierwsze przymiarki:


A taki jest efekt końcowy:




I od dołu. trochę słabo widać ale jako ciekawostkę dodam że środkowy drążek kierowniczy jest niżej niż wydech a rura nie jest też nigdzie klepana jak w poprzedniej wersji:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 25, 2008, 17:49:29 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
oo bocian nie próżnuje :-)

to pewnie teraz wydech leci wyzej i spiace policjanty nie straszne
nie masz tez lacznika elastycznego ??
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 25, 2008, 17:58:42 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
łącznik jest i nawet go widać na zdjęciach :) wydech jest wysoko i o nic nie wadzi :) dobry patent który już jest klonowany :P

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 25, 2008, 18:36:38 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Van#1860"
patent który już jest klonowany

Co?? gdzie?? jak??

Kto dał prawa autorskie do tego patentu??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 28, 2009, 13:46:17 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 28, 2009, 15:46:01 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Bierz bo warto ja za swój dałem coś koło 150zł

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 28, 2009, 16:06:11 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
dało jakiś efekt zauważalny?
a jak u reszty? jaki wpływ na dźwięk silnika i oczywiście osiągi?
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Kolektor rurowy w k16
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 28, 2009, 16:51:43 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
sova, Van pisał że po założeniu było +20Nm, na pewno też mniejsza waga :D