Most 41/10 ma przelozenie 4,1 : 1 a 43/11 przełozenie 3,909 czyli przyjmujemy ze jest to 3,91:1 tak wiec 4,1 : 3,91 = 1,048- to jest wielkosc przekłamania na nowym moscie. Po pomnozeniu tego przez 100 kilometrów mamy 1,048x100km=104,8 Km. Tak wiec kiedy licznik na desce pokaze ci 100 km/h w rzeczywistosci jedziesz 105 Km/h czyli przekłamanie licznika jest na poziomie 5 %, tak samo na kazde przejechane 100 klocków przejezdzasz w rzeczywistosci 105- wiec uwzglednij to kiedy bedziesz liczył spalanie LPG
Wartosc ta mozna skorygowac prawie na zero zakładajac opony o nizszym profilu czyli skrócic calkowite przelozenie układu napędowego( tzn przełozenie biegu x przełozenie mostu x srednica koła napędzanego) Wówczas zblizasz sie do wartosci wczesnijszej a przekłamanie maleje