Hej! Zrobiłem krótki opis podłączenia manetek z Caro w Borku. Oświadczam, że pasują idealnie jeśli chodzi o samo zamocowanie. Natomiast w kwestii elektrycznej trzeba oczywiście obciąć kostki z manetek i poskręcać według poniższego opisu z kostkami ze starych manetek.
Kolor przewodu w starych kostkach - kolor przewodu z manetek
1. czarno-fioletowy - czarno-fioletowy
2. szaro-czarny - biało-czarny
3. błękitny - błękitno-czarny
4. fioletowy - biało-czerwony
5. błękitno-czarny - błękitny
6. niebieski - 2x niebiesko-czerwony
7. zielony - 2x zielony
8. szaro-czerwony - czerwony
9. brązowy - brązowy
10.zielono-czarny - zielono-czarny
11.szary - szary
12.błękitno-czerwony - biały
13.pomarańczowy - pomarańczowy
14.biały - niebieski
15.błękitno-biały - biały
16.żółto-czarny - żółty
Jako że w starej kostce są dwa żółte przewody ten, który pozostanie obcinamy lub dobkładnie izolujemy bo już miałem jasność pod kierownicą dzięki temu przewodowi
możemy też połączyć żółty z obydwoma żółto-czarnymi. Jak kto woli:)
Teraz rozpiska które przewody są do czego (będę używał tu numerów z powyższej rozpiski)
1,2 - klakson
3,4,5 - kierunkowskazy
6,7,8,9 - przełącznik świateł mijania/drogowych
reszta to spryskiwacze i wycieraczki.
Przy takim podłączeniu mamy w górnym położeniu manetki wycieraczki wyłączone następnie czasowe, wolne, szybkie. osobny przełącznik od czasówek ma być włączony.
Postaram się jeszcze pokombinować tak, aby wywalić ten przełącznik ale najpierw muszę skołować drugi przerywacz od czasówek bo mój nie wytrzymał podłączania metodą prób i błędów
[ Dodano: 06 Wrz 2007 15:17 ]Kurde dwa tematy mi się zrobiły :lol: piszcie w tym jakby co