Autor Wątek: Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.  (Przeczytany 8919 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 18, 2007, 22:20:11 pm »

bruns

  • Gość
Te halogeny co brysiek zapodał z aledrogo są najlepsze bo sprzedawca napisał w zaletach że "brak samooślepiania" ! he he ! Mnie moje nie oślepiaja bo mam zamontowane na zderzaku szkłem do przodu !

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 20, 2007, 22:42:58 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Piotrek#1923"
Co innego, że są to najwieksze w klubie :P

Kolega jakieś kompleksy ma czy co  :lol:  :lol:  :lol: Mi tam wystarczają takie jak ma GT. Śmigam tak od 6 lat i nie wyobrażam sobie inaczej.

A te dwa dodatkowe postoje to już ql sprawa w nocy.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 20, 2007, 22:50:04 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Bocian_s#313, z tego co mi wiadomo G.T ma centymetr mniejsze  :P

Też mam tam miejsce na postojówki. Ale narazie nic nie świeci bo je odłączyłem :D
Postojówki moga super wyglądac w nocy  :twisted:

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 21, 2007, 18:23:39 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Piotrek#1923,  ty chyba serio masz jakies kompleksy.

nie liczy sie wielkosc a jakosc  :mrgreen:
poza tym ja nie naleze to grupki zwanej PTK, ja tutaj jestem tylko gosciem

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 21, 2007, 21:31:37 pm »

knrdlvn

  • Gość
bruns napisał

Cytuj (zaznaczone)
Mnie moje nie oślepiaja bo mam zamontowane na zderzaku szkłem do przodu !



Wyobraź sobie że moje mnie czasem oślepiają, mam drogowe Wesem 2HO z żarówkami 100W i jak mijam duże znaki drogowe, szczególnie żółte, to zazwyczaj musze je wyłączyć bo nie widze drogi  :mrgreen:

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 21, 2007, 21:43:43 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "knrdlvn"
2HO

2HO Rulez  :lol:  :lol:  :lol:

Ostatnio się zastanawiałem coby w borku zamiast zwierciadełek od długich postawić na zderzaku takie 2ho tak aby tył wpasować w otwór po oryginalnej lampie. Po pierwsze będzie wyglądało kozacko a po drugie będą świecić lepiej bo i większe i szkło mniej ryflowane.

Ciekawe tylko jakby to się prezentowało na żywca.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 21, 2007, 21:48:08 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
2ho ?? co to?? hjak to wyglada??
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 21, 2007, 21:49:40 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytat: "knrdlvn"
2HO

2HO Rulez  :lol:  :lol:  :lol:


A ja nie mam 2HO  :D
Mysle, żeby tam mocniejsze żarówki wsadzić to i może lepiej będa świecić  :mrgreen:

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 21, 2007, 22:27:22 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ale ty masz jedyny takie a 2HO ma już prawie co drugi poldek u nas. Nawet mój borek więc w sumie mam 4 sztuki tego towaru  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 21, 2007, 22:32:26 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Bocian_s#313, na Czerniewicach nie miałeś 4 x 2HO z tego co pamiętam...
Zapodaj fotke tych 4 x 2HO  :twisted:

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 21, 2007, 22:55:37 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
jedne w borku jedne w caro :P czyli razem 4 :P

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 22, 2007, 01:28:05 am »

knrdlvn

  • Gość
brudny napisał/a:

Cytuj (zaznaczone)
2ho ?? co to?? hjak to wyglada??


2HO to.......
     to tak jak by matka wszystkich reflektorów  :wink:

u mnie wygląda tak:




Przy żarówkach 100W masz przed sobą 400 metrów drogi jasnej jak w dzień a odblaski słupków na poboczu widać do 700 metrów  :mrgreen:



Bocian_s#313 napisał/a:

Cytuj (zaznaczone)
Ostatnio się zastanawiałem coby w borku zamiast zwierciadełek od długich postawić na zderzaku takie 2ho tak aby tył wpasować w otwór po oryginalnej lampie. Po pierwsze będzie wyglądało kozacko a po drugie będą świecić lepiej bo i większe i szkło mniej ryflowane.


       Czyli by wystawały troche przed atrape? Świeciło by to z pewnościa zdecydowanie lepiej ale co do wyglądu to nie wypowiem się póki nie zobacze :)

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 22, 2007, 08:11:55 am »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
a nie ma tego w postaci prostakatnej?? :P :P
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 22, 2007, 08:42:07 am »

alex1916

  • Gość
:arrow: www.wesem.pl

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 22, 2007, 09:08:24 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Piotrek#1923"
Bocian_s#313, na Czerniewicach nie miałeś 4 x 2HO z tego co pamiętam...
Zapodaj fotke tych 4 x 2HO  :twisted:

Może kiedyś to się zrealizuje. Dwa dalekosiężne zamiast drogowych i dwa przeciwmgielne w zderzaku. tylko trzeba znaleźć czas na takie zabawy no i trochę kasy.
 

Cytuj (zaznaczone)
Przy żarówkach 100W masz przed sobą 400 metrów drogi jasnej jak w dzień a odblaski słupków na poboczu widać do 700 metrów :mrgreen:

Ja mam tak samo z 55W Nie ma sensu przeginać.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 23, 2007, 23:31:16 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Bocian_s#313,  2 HO beda za duze, ale mysle ze 3HO dalo by sie jakos z glowa wmontowac :mrgreen:

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 25, 2007, 21:27:21 pm »

bruns

  • Gość
relektory Wesem 2 HO są o średnicy 152 i 183 mm. oba są trochę za duże . Fiatowo-borkowe mają 144 mm.  Te o średnicy 152 od biedy można wpasować w atrapę borka lub kanta . Tylko czy warto robić patenty z mocowaniem aby zamontować o 8 mm większy relektor . Wiadomo że wesemy świecą gożej od zelmotów to może lepiej zamontować oryginalnego zelmota na H4 niż gorszego wesema mimo większej średnicy . Już sama wymiana wkładów reflektora ze starych zarówek R2 na H4 daje o niebo wiecej światła a jak jeszcze zamienimy wesemy na zelmoty powinno być bardzo dobrze . No i wszystko pasi plug & play .

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 25, 2007, 22:13:54 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 25, 2007, 22:44:40 pm »

bruns

  • Gość
brudny co zadajesz takie pytanie ? Ten z Twojego linka ma 80 mm średnicy i jasność 60 luxów z odległości 25 merów przy żarówce H3 55W . Porównaj specyfikacje i parametry innych relektorów wtedy sam będziesz wiedział .

Tradycyjne okrągłe reflektory kontra lampy z Caro.
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 26, 2007, 08:01:18 am »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
bruns, pytam sie bo nie znam sie nic na tym :P ale teraz moze popatrze dokladniej, tzn na co mam patrzec zeby miec mocnyefekt??

[ Dodano: 26 Wrz 2007 08:06 ]
o teraz juz wiem o co chodzi :D
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015