Autor Wątek: z atu do caro - czy bedzie pasowalo...  (Przeczytany 3860 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« dnia: Październik 31, 2007, 22:55:10 pm »

Offline waw_snow

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • był 1.9 gld '95 jest renault kangoo 1.5dci + santa fe sm 2.0crdi 4x4
będą pasowały drzwi, maska i jakieś inne elementy od poloneza atu 97 do poldzia caro 95??
bo kumpel sprzedaje atu na części a mi poldzia rdza zżera niemiłosiernie.

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 31, 2007, 22:56:52 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Tak, drzwi i maska beda pasowaly bez problemu.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 31, 2007, 22:57:08 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
A most ??

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 31, 2007, 22:58:42 pm »

Offline waw_snow

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • był 1.9 gld '95 jest renault kangoo 1.5dci + santa fe sm 2.0crdi 4x4
ja ma 1.9 gld wiec z tego co czytałem to chyba nie. a elementy wnętrza??

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 31, 2007, 23:00:01 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Elementy wnetrza tak. Ale z tyłem bedzie problem.

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 31, 2007, 23:18:30 pm »

Offline waw_snow

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • był 1.9 gld '95 jest renault kangoo 1.5dci + santa fe sm 2.0crdi 4x4
tzn??

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 31, 2007, 23:25:02 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
most  od atu nie podejdzie do caro minusa jedynie do -  atu plusa i caro plusa różni sie przede wszystkim mocowaniem amortyzatora
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 31, 2007, 23:25:53 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Jezeli ten poldek to Atu Plus to z deska bedziesz mial problem. Tapicerka drzwi bedzie pasila bez problemu, zreszta przelozysz cale drzwi. Most ma inne przelozenie i inne mocowanie amortyzatorow, ale da sie to przerobic. Wlasciwie to co potrzebujesz oprocz czesi blacharskich?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 31, 2007, 23:29:00 pm »

Offline waw_snow

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • był 1.9 gld '95 jest renault kangoo 1.5dci + santa fe sm 2.0crdi 4x4
kierownice :D  bo już sie trochę sypie ale z tym nie będzie problemów. ogólnie to moje pierwsze autko wiec jak na razie zielony trochę jestem. a czy fotele od atu różnią sie od tych z caro??

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 31, 2007, 23:37:30 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
powiem tak jeśli to atu plus jak napisał senn to środek jest zupełnie inny  ale pasujący prawie w 100 % pod minusa  fotele pasują w miejsca starych ale musisz przekładać je z całymi prowadnicami bo w plusie mają  inne zapięcie od regulacji odleglości. Możesz praktycznie z atu plusa  przekładać wszystko do caro do tylnych siedzeń  a z tyłu możęsz jeszcze przełożyć,  ,resory i  tłumik :) i chyba tyle.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 31, 2007, 23:47:35 pm »

Offline waw_snow

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • był 1.9 gld '95 jest renault kangoo 1.5dci + santa fe sm 2.0crdi 4x4
a atu ma twardszy tył od caro gli? bo trochę przeraża mnie bujanie poldzia

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 31, 2007, 23:54:13 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Zawieszenie jest takie same i twardosc nie zalezy od wersji tylko od stanu podzespolow - resory i amortyzatory.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 01, 2007, 00:00:03 am »

Offline waw_snow

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • był 1.9 gld '95 jest renault kangoo 1.5dci + santa fe sm 2.0crdi 4x4
Spoko. Dzięki bardzo :) bo zastanawiam sie nad usztywnieniem troszeczkę go i założeniem dystansów :P

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 01, 2007, 07:42:46 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
tzn powiem tak pomysł z ukośnymi amortyzatorami był poroniony, niby dzięki niemu miała zyskać więcej miejsca przestrzeń bagażnika, może i zyskała, ale kij ma 2 końce poprzez to rozwiązanie doprowadzili do tego że poldek stał sie bardziej nadsterowny bo amortyzator pracuje pod skosem przez co rozciąga się i wydłuża jak dupa zaczyna latać bokiem, amortyzator umieszczony pionowo był lepszy bo nie było tego zjawiska pracował w pionie Miałem okazje polatać atówką  na boki z prawa do lewa przy około 100 i wierzcie mi wyprowadzenie tego samochodu z takiego poślizgu jest naprawdę trudne . Tak więc  jeśli chodzi o zawias w porównaniu ze starszymi poldami plusy tył mają gorszy, atu ma trochę sztywniejszą budę bo w początkowej fazie był problem z pękająca tylną szybą tak wiec musieli coś z tym zrobić.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 01, 2007, 15:50:23 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
most z atu plusa pasuje do poloneza minusa. odwrotnie to nie dziala

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 02, 2007, 18:54:12 pm »

Offline waw_snow

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
    • był 1.9 gld '95 jest renault kangoo 1.5dci + santa fe sm 2.0crdi 4x4
ale most z atu benzyny będzie pasował do caro diesla?? jaka będzie różnica z nieprzełożeniami?? stracę na maksymalnej prędkości czy na przyspieszeniu??

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 02, 2007, 20:00:29 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Stracisz  na prędkości , ale nieodczuwalnie do 150-160 powinieneś się rozpędzać, teoretycznie zyskasz na przyspieszeniu ale wg. mnie w dieslu przydały by się dłuższe przełożenia niż 3.73. Atu ma 3.91. W mieście może spaść ci spalanie a na trasie wzrosnąć, ale też nieodczuwalnie.
Pozdro
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

z atu do caro - czy bedzie pasowalo...
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 15, 2007, 11:33:33 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak kolega rozbiera tego atu na części to ja poproszę zamek klapki wlewu paliwa (z jakimiś ewentualnymi uszczelnieniami) jak niedrogo. linkę mam ale i tak pewnie będę kobinowaŁ na siŁownik...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.