Autor Wątek: Immobilizer  (Przeczytany 2369 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Immobilizer
« dnia: Listopad 04, 2007, 03:15:34 am »

grandi

  • Gość
Jak ustawić immobilizer w polonezie caro plus , sprawa wygląda tak że kupiłem go od faceta który kupił go 6 miechów twmu i też się na nim nie zna , jak włącze silniknie mogę zamknąć przednich dzwi (cypelków) , jak go ustawić możecie mi pomóc, jakie czynności mam wykonać pozdraiam

Immobilizer
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 04, 2007, 16:04:14 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

Immobilizer
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 04, 2007, 22:39:13 pm »

grandi

  • Gość
Tylko ja z poldkiem nie dostałem żadnych kluczyków czerwonych itd mam tylko od zaka i stacyjki.

Immobilizer
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 05, 2007, 07:04:39 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
a jaki jest objaw tego imobilaizera? że go chcesz ustawiać bo po włączeniu silnika imobilaizer nie jest aktywny wiec skąd ten pomysł z drzwiami,????? Masz centralny zamek???? może podpiołeś go pod plus który jest stały ale zanika po uruchomieniu silnika. Imobilaizer jakby padł lub sie rozkalibrował to pierwszy objaw to brak migającej kontrolki lub też miganie z inną częstotliwością.  2 objaw związany z tym 1 to to że nie uruchomisz silnika. Nieraz jest tak że kontrolka wcale nie miga a silnik daje się uruchomić ale to jest kwestia tylko i wyłącznie słabego akumulatora.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Immobilizer
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 05, 2007, 11:58:46 am »

grandi

  • Gość
Mam tylko taki jeen przewód do aku który przykręciłem do klemy +   to jest właśnie od imobilajzera? taki w panzerzyku karbowanym , dzwi sie nie zamykają po wl silnika , a jk chce zrobić to recznie to też nie

Immobilizer
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 08, 2007, 10:58:02 am »

Adampio

  • Gość
Zeby nie mnozyc watków postanowilem sie podpiac, bo sprawa prawdopodobnie immobilajzerowa (GSI):

Po normalnym odpaleniu i przejechaniu paru kilometrow przygasaja lampki na wskaznikach a potem dosyc szybko (kilkaset metrow) wszystko gasnie lacznie z silnikiem.  Potem jak sie kreci kluczykiem to albo jest totalna martwota albo szybko miga sama kłodeczka (wedlug Morawskiego uszkodzony kluczyk)  i pod kolumna kierownicy cos stuka.
Jesli sie w takiej sytuacji  zdejmie klemy, odczeka i zalozy nowy akumulator to samochod odpali bez laski. Jak sie zalozy stary aku to wszytko wraca do normy i nawet probuje zakrecic ale objaw jest taki jakby aku  byl juz za slaby (mimo ze bez obciazenia ma lekko ponad 12V)
Dzieje sie to nieregularnie ale coraz czesciej.
Czy to Waszym zdaniem immo czy cos innego?

Immobilizer
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 08, 2007, 11:11:29 am »

e_gregor

  • Gość
To wg mnei wyglada na padajace aku. !2V to trochę mało jak na akusia. Moze tregulator albo alternator padaja i słabo ładują.

Immobilizer
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 08, 2007, 11:27:03 am »

Adampio

  • Gość
Czyli Twoim zdaniem spadek napiecia powodowalby glupienie komputera?

Immobilizer
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 08, 2007, 11:35:50 am »

Buton

  • Gość
Mój aku miał 12,5V bez obciążenia. Przy obciążeniu szybko spadało natężenie prądu. Okazało się, że ma zwarcie na jednej celi. Problem z odpaleniem był raz na jakiś czas, więc jak masz jak go sprawdzić pod obciążeniem to zrób to.

Immobilizer
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 08, 2007, 12:19:41 pm »

Adampio

  • Gość
Cytat: "Buton"
Przy obciążeniu szybko spadało natężenie prądu.

chyba napięcie?  :)

Immobilizer
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 08, 2007, 12:23:02 pm »

Buton

  • Gość
Nie. Właśnie natężenie, czyli wartość w jakiej mierzy się prąd rozruchowy.

Immobilizer
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 08, 2007, 13:27:22 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
przy obciążeniu pobór prądu czyli natężenie wzrasta a następuje spadek napięcia  na elemencie zwanym odbiornikiem. tak więc jeśli chodzi onatężenie nie może ono napewno spaść.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem