Autor Wątek: Remoncik Rovera K16  (Przeczytany 57971 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #200 dnia: Grudzień 25, 2007, 03:16:54 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
dokladnie nic nie daje, bo pozniej i tak sie nagar zbierze. jedyne co moze cos dac to spasowanie kolektorow.

co z tego ze wypolerujesz komore spalania na lustro jezeli po jakims czasie masz to samo

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #201 dnia: Grudzień 26, 2007, 00:35:41 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Najwazniejsze w tej glowicy to ani polerowanie, ani pasowanie tylko rozwiert kanalow :) Polecam lekture D.A. Tak BTW to na dolocie nagar sie nie zbiera wiec kanaly mozna pociagnac, ale to sa zabiegi kosmetyczne.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #202 dnia: Grudzień 26, 2007, 09:43:55 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
polerowanie jeśli z silnika nie ma się zamiaru wyciągać niebotycznych mocy jest bezcelowe.
Jedynie zwiększenie przepływu da wymierne rezultaty

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #203 dnia: Grudzień 26, 2007, 20:59:42 pm »

sebek

  • Gość
czyli dać sobie spokój z polerką?

teraz pytanie z tych ważnych, sprzęgło jakiej firmy zeby byłą dobra relacja cena/jakość

zauważyłem jakaś firmę MAPA i ceny hawet przystępne, valeo 420zł :/ sachs podobnie, luk też dość drogi ale MAPA troszke tańsza do LUK co polecacie w miatre rozsadnych kosztach ? nie bede katował auta!!

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #204 dnia: Grudzień 26, 2007, 21:08:35 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
A cholera wie. Ja bym zakladal Valeo.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #205 dnia: Grudzień 26, 2007, 23:53:23 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
na pewno nie LUK, porazka na calej linii

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #206 dnia: Grudzień 27, 2007, 00:13:17 am »

sebek

  • Gość
kurcze cena valeo mnie odstrasza nieco, powiem w prost, brakło mi funduszy (czego sie spodzziewałem) i mam juz pożyczone 200zł, sprzegło teraz 400zł i rozrzad 200, "wesoło" mi sie robi na sama myśl o tym  :?

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #207 dnia: Grudzień 27, 2007, 00:19:59 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Odrazu kup i wsadz cos normalnego a nie jakies wynalazki bo inaczej za 10 tys jak sprzegło wypluje sprezyny to znowu bedziesz zwalal skrzynie i wymieniał  :roll:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #208 dnia: Grudzień 27, 2007, 09:28:46 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
gdzie znalazles valeo za 420?? napewno 190mm ?? czy moze juz 200 i 18 zabkow

[ Dodano: 2007-12-27, 09:29 ]
bo 200 jest tansze :/

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #209 dnia: Grudzień 27, 2007, 10:29:21 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "G.T."
na pewno nie LUK, porazka na calej linii

Ja mam zrobione  na nim już ze 20-30kkm i jakoś jeszcze żyje. No tyle że ja nie upalam sprzęgla na każdych światlach  :lol:  :lol:  :lol: .



Gumy to co innego  :mrgreen: . Teraz zimą z mostem 4.55 czasem ciężko normalnie ruszyć  :lol:  :lol:  :lol:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #210 dnia: Grudzień 27, 2007, 18:18:28 pm »

sebek

  • Gość
ehh, szkrzynka wypłuła łożysko na wałku ze sprzegła, wku*** sie, jutro składam nową skrzynie z fabrycznych części, pier*** to , jak ja poskłądam to wytrzyma wiecej niż to całe auto, koniec kompromisów, fuck i znów kasa balnca

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #211 dnia: Grudzień 27, 2007, 20:12:44 pm »

tomallus1

  • Gość
Ja mogę LUKa polecić. W moim klekocie lekkiego życia nie ma, choć za dużo na nim jeszcze nie przejechałem. Ogólnie Sachs, Luk, Valeo ew. QH.  Firm typa Mapa unikaj, bo cały zestaw kosztował mniej niż sama tarcza QH.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #212 dnia: Grudzień 28, 2007, 15:13:09 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
no coz robcie jak uwazacie, ja moge powiedziec ze do takiej jazdy jaka preferujemy z Rudolfem to LUK jest na jeden wystep co sie mija z celem

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #213 dnia: Grudzień 28, 2007, 21:00:39 pm »

tomallus1

  • Gość
A ile kosztuje taki LUK do Poldka?

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #214 dnia: Grudzień 29, 2007, 09:52:38 am »

Offline Dimmu_

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 1983
    • CzyszczenieAuta - Kompleksowa Kosmetyka Samochodowa
Ja kupowałem jakiś czas temu. Tylko teraz nie wiem... 250 albo 350zł za zestaw

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #215 dnia: Grudzień 29, 2007, 11:34:32 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
no cos kolo 300zl za zestaw, ktory po miesiacu mozna sobie wlozyc w GARAZ :mrgreen:  bo sie slizga

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #216 dnia: Grudzień 29, 2007, 17:52:51 pm »

sebek

  • Gość
G.T czy ten  zielony to twój ?? http://pl.youtube.com/watch?v=NanQzaXpZ0k

jeśli tak to wiem czemu narzekasz na LUK-a  :D

zobaczymy jak fundusze się ukształtuja do końca stycznia, jak wszystko poleci OK to kupie sachs a jak nie to valeo ewentualnie luk (podane wg kolejności w zlaeżności od funduszy )

poskładałem skrzynkę do 1.4 na praktycznioe nowych częsciach, będzie co mielic  :twisted:

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #217 dnia: Grudzień 29, 2007, 21:23:23 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "sebek"
poskładałem skrzynkę do 1.4 na praktycznioe nowych częsciach, będzie co mielic
tzn??

Co i za ile??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #218 dnia: Grudzień 29, 2007, 23:13:42 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
sebek,  tak zielony jest moj a bordowy nalezy do Rudolfa z sekcji

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #219 dnia: Grudzień 30, 2007, 00:45:26 am »

sebek

  • Gość
G.T, ja tak nie mam zamiaru zamiatać Tarpankiem bo by sie na bok obalił, no moze czasem na rondzie sie poszaleje :d

Bocian, składałem 2 dni nową skrzynkę, stary jest tylko wałek ten na ktorym sprzegło jest założone ale nie jest "zjedzony" wręcz w super stanie, reszta zostałą wymieniona na nówki, choinka odkupiona z zapasu za 30 zł +biegi 20zł, synchronizatory wyciagniete z mojej starej skrzynki po przebiegu 10k, nowe sprężyny do synchronizatorów (2 zł/szt) łożysko na wałek sprzegła oraz wałek wyjściowy 2x 24zł, łożyska na dolny wałk odkupione z zapasów swego czasu na zapas leżały w domu w pudełku, simeringi + uszczelki około 20 zł, 2 tubki silikonu czarngo 14zł, wodziki wyciągniete z 3-ciej skrzyni biegów, podszlifowane troszkę, rozwircone kanały w ktyórych są te kulki zeby biegi nie wyskakiwały, władowane wieksze kulki (bo podszlifowane wodziki), co tam jeszcze, hmmm  nakretki na wałki 2+4 zł i to chyba wszystko, wiec zamknąłem sie w 150zł ale strasznie duzo częsci juz było w domu, sądzę że jakbyś chciał kompletnie nówke składać to trzeba by było z około 350zł wyskoczyc bo mi się udało pozałatwiać troszkę od pewnego pana który miał takiego polda a zostały mu nowe części do skrzynki, w sumie wykupiłem resztę którą miał  :lol:

[ Dodano: 03 Sty 2008 13:45 ]
postępy z prac : mniej wiecej po kolei, na końcu obok sprzęgła widać dospawane polskie sróby do angielskich ze sprzęgła, będa spawane jeszcze ra i wyważane  :wink:  ktróeś foto przedstawia jak "wytrzymuje" most tarpana nieco wieksze obciażenia  :P