Autor Wątek: Dzwine obroty, często spadają.  (Przeczytany 1655 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dzwine obroty, często spadają.
« dnia: Listopad 13, 2007, 12:27:14 pm »

KILOV

  • Gość
Witam. Mam taki problem. Ustawię obroty na gaźniku potem na parowniku i jest okiej. Kiedyś bardzi szybko spadały. Okazało się że poszedł elektrozawór. Wymieniłem było ok. Teraz ustawię na ciepłym silniku (90stopni) i jest dobrze. Odpalam zimnego, obroty właściwe już przy około 75stopniach ale jak dojdzie do 90 to spadają do 700. i mniej nieraz. Ustwawiam tak żeby wskazówka nie zakrywała 1000. NIeraz jak trzymam sprzęgło jest akurat a jak puszczę to spadają.... ;) co jest?

Dzwine obroty, często spadają.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 13, 2007, 16:29:11 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
może dolej oleju do skrzyni :D  :D  :D
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Dzwine obroty, często spadają.
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 14, 2007, 15:02:54 pm »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1212
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
luzy w gaźniku na ośkach zaczynają się ujawniać ? U siebie poszedłem na łatwiznę i wymieniłem gaźnik na nowy ale można też taniej - zregenerować go.
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Dzwine obroty, często spadają.
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 14, 2007, 18:52:16 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
no tak sprawdzić gażnik. podstawa czy wszystko czyste i poziom paliwa na pływaku + sprawdz czy nie dziurawy. oski druga sprawa no i jeszcze moze byc linka gazu, przycina sie czy cos..
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Dzwine obroty, często spadają.
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 16, 2007, 13:16:55 pm »

KILOV

  • Gość
Cytat: "Zoltanno"
no tak sprawdzić gażnik. podstawa czy wszystko czyste i poziom paliwa na pływaku + sprawdz czy nie dziurawy. oski druga sprawa no i jeszcze moze byc linka gazu, przycina sie czy cos..


Właśnie też pomyślałem ale nie... teraz jest już lepiej nie muszę regulować ale co jest że jak wcisnę sprzęgło to są minimalnie większę niż bez sprzęgła... Chyba podjadę gdzieś niech sprawdzą bo to może jest coś nie tak z czujnikiem bądź licznikiem na kokpicie....

Samochód ma przejechane dopiero 54tyś km jak go brałem miał 49tyś. Coś za wcześniej jak na gaźnik chyba ...