Autor Wątek: Spadek napięcia  (Przeczytany 1320 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Spadek napięcia
« dnia: Grudzień 14, 2007, 23:31:39 pm »

Rafi985

  • Gość
Witam. Mam następujący problem. W czasie jazdy następuje spadek napięcia na akumulatorze. Przygasają światła i kontrolki. Po chwili wszystko wraca do normy. Sytuacja powtarza się. Czy problem tkwi w regulatorze napięcia?
Pozdrawiam.

Spadek napięcia
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 14, 2007, 23:35:04 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
opisane tysiace razy szukajka sie klania. na 90 % jest to regulator wez miernik sprawdz napiecie wymien regulator i powinno pomoc :)
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015

Spadek napięcia
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 15, 2007, 00:39:05 am »

Meggido

  • Gość
Przy okazji klemy wyczyść i wymień szczotki w altku.

Spadek napięcia
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 15, 2007, 09:05:54 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Meggido"
Przy okazji klemy wyczyść i wymień szczotki w altku.

Jeśli jest to alternator z c/a+ to szczotki są umocowane do regulatora napięcia i jest to jeden element.
Polecam zakup oryginalnego Elmotowskiego regulatora, a nie Magnetti Marelli <- wielkie gówno!! Z resztą było już pisane na forum o jakości regulatorów M.M.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Spadek napięcia
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 15, 2007, 15:29:16 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
Cytat: "jimo#1921"
Polecam zakup oryginalnego Elmotowskiego regulatora, a nie Magnetti Marelli <- wielkie gówno!! Z resztą było już pisane na forum o jakości regulatorów M.M.
nigdy nie mialem M.M ale roznica miedzy elmotowskim a nim jest jakichs 10 zl wiec wolalem kupic oryginal i rowniez polecam
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015