hmm
no to tak
ciekawe co przeciwnicy duzych aku powiedza na przyklad jaki podam dalej
otoz ciagnik rolniczy marki c-330 jaki c-360 maja fabrycznie pradnice,
jest to oczywsice kiepskie rozwiazanie,
pradnica ta kiepsko ladowala dwa polaczone szeregowo aku o pojemnosci jednego 165Ah

za to samochodowy alternator, jest czesto stosowany zmiast pradnic
i jakos nie ma problemu w ladowaniu 2x165Ah aku, a czesto ludzie wkladaja 2x195Ah
sprawne altki naprawde maja spory potencjal, i jesli jest taka potrzeba to daja spory prad,
mam u siebie w 125p 1.4 amperomierz i zdazylo sie juz pare razy kogos z kabli odpalac, ostatnio to byl 2,5 litrowy silnik diesla, podczas rozruchu, z altka szlo cos kolo 60A to koniec skali mojego amperomierza i wcale silnika nie trzymalem na 6 tys.