Autor Wątek: przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55  (Przeczytany 5448 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 27, 2007, 13:32:36 pm »

-Automatic-

  • Gość
Tzw czytanie gazety -to ustawianie luzu międzyzębnego - robi się to podkładkami co 0,025 mm! ma luz być mierzony promieniowo ( obrót) 0.15mm
jest to trudne bo trzeba mieć komplet podkładek (przynajmniej w okolicy ustawianego luzu) - to można cierpliwie ustawić bez osprzętu !!!
ALE JAK ustawić bez czujnika zegarowego i wałka pomiarowo-kontrolnego wysokość zazębienia talerz/atak ??? ( na każdym wałku jest elektrografem wypalona odchyłka od teoretycznego nominału  na +/- )  trzeba to ustawić w komplecie wraz z łożyskiem (łożyska też mają swoje odchyłki !!! albo są zużyte - wyślizgane np -0.05mm )  podkładkami co 0.05mm pod wałek ataku - od tej czynności się ZACZYNA !!!!
robienie na oko to jak strzał z biodra (czasem się trafi  :mrgreen: )

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 27, 2007, 21:02:00 pm »

Arnold

  • Gość
Ja mam taki most odkąd kupiłem samochód. W książce gwarancyjnej mam napisane "zmiana mostu na taki o przełożeniach 41/9". Bynajmniej chyba nie jest to cały most truckowy, bo nikt kto siedział u mnie pod autem nie zauważył nic podejrzanego, a jeśli był cały zmieniony to znaczy, że się nie różniły? Gdyby były same wnętrzności zmieniane, to by było napisane "zmiana przełożeń w moście".

Kolega Rudolf z Sekcji Śląsk ma z tego co wiem też 4,55 i on to chyba jakoś sam składał (w sensie, że nie oddawał chyba do żadnego warsztatu). Może warto popytać na ich forum http://www.witryna.fucio.pl/ptk/forum/

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 27, 2007, 22:46:19 pm »

polko

  • Gość
-automatic- ,  czy uchylając okna też mierzysz lufcik szczelinomierzem ?? ;p

nie no rozumiem  ,  ' według pisma Św. '  wszystko  powinno  przebiegać tak jak to opisałeś  :)    ale jaki zwykły śmiertelnik tak czyni :)  

w piątek wybieram sie na poszukiwania 1:4,55  :)

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 28, 2007, 00:06:31 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Arnold#1910"
Kolega Rudolf z Sekcji Śląsk ma z tego co wiem też 4,55 i
To juz wiem czemu to tak ładnie upalał opony w Czerniewicach  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 02, 2008, 02:20:12 am »

maras

  • Gość
No most 4,55 co nie co by tłumaczył, w możliwościach roverka kolego Rudolfa :wink:
Van#1860 właśnie u sprawdzanie odcisków tuszem mi chodziło

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 02, 2008, 09:17:02 am »

tomallus1

  • Gość
O ile dobrze pamiętam to Rudolf w Czerniewicach miał 4,3.

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 02, 2008, 09:54:02 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wiem że nie giełda ale moze ktoś się skusi ;).

"Zamienię wyjący szeroki most 4,55 z dospawanymi wspornikami pod staba na niewyjący 3,9 lub 4,1 lub 4,3"

A coby nie było OT to powiem że teraz zimą prz 4,55 strach jest dodać gazu na II biegu bo momentalie traci przyczepność jak jest tylko nieco bardziej ślisko  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 02, 2008, 13:47:32 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Bocian_s#313, ja tak mam na kazdym biegu i nie marudze  :P

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 02, 2008, 15:09:47 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "CyCu"
Bocian_s#313, ja tak mam na kazdym biegu i nie marudze  :P

Ale ja mówię o normalnej jeździe a nie o tym co ty wyczyniasz  :P  :P  :P .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 02, 2008, 16:04:26 pm »

Cycu_E30

  • Gość
ja normalnie jezdze - zaleta silnika wolnoobrotowego i 200NM przy 1000obr  :P