Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
FSO-Polonez Tuning Klub
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Napęd
»
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
2
Do dołu
Autor
Wątek: przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55 (Przeczytany 5447 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
dnia:
Grudzień 25, 2007, 13:19:19 pm »
polko
Gość
witam. nie wiem czy ktoś pamięta ale to ja zbudowałem tego zbajerowanego ruraka 4x4 na bazie 126p z reduktorem , z mostem od poldemara. W sobote była pierwsza jazda i pojawił się mały problem : otóż most jest za szybki i cały czas muszę jeżdzić na reduktorze a przecież miał on być używany tylko w sytuacjach krytycznych
!!
Musze więc go skutecznie spowolnić. Coś tam poszperałem po forum i dowiedziałem się że chyba najwolniejszą odmianą mostu było 1:4,55 od tracka w benzynie co nie
?
Czy jak bym znalazł tryby od tego trucka to idzie to spasować z moim mostem
( najprawdopodobniej jest to 11/43 z 1,6 )
Aha a nie miałby ktoś tych trybów do sprzedania
dogadmy się
pozdrawiam wszystkich
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #1 dnia:
Grudzień 25, 2007, 13:26:39 pm »
Elwood#1887
Moderator
Wiadomości: 2725
Płeć:
Wujek Samo Zlo
Wymiana bebechów jest mozliwa problem w tym aby to wyregulowac po wymianie. Potrzebne sa specjalne przyrządy, wiedza i pewne czesci np podkladki jednorazowe. Sam w domu tego nie zrobisz a malo jest warsztatów ktore sie tego podejma a jeszcze mniej takich które zrobia to dobrze. Najprosciej i najlepiej poszukac po prosu mostu od trucka i przespawac mocowania. Mozesz ewentualnie poszukac jeszcze mostu od lady -niektore wersje miały tez bardzo krótkie przelozenia(np 1,2 kombi)
Zapisane
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti '98 No LPG
BMW E82 125i '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #2 dnia:
Grudzień 25, 2007, 13:42:38 pm »
polko
Gość
nie no coś tam sie wiedzy ma , nie jedną skrzynie biegów już robiłem a sprzęt w domu też jest
po za tym pewnym dyshonorem dla mnie byłoby korzystać z pomocy warsztatu
zależy mi żeby pozostał stary korpus a zmienić jedynie wnętrze
aha jak bym był na złomie to : ile trybów jest na ataku a ile na talerzu w 1: 4,55
?
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #3 dnia:
Grudzień 25, 2007, 14:27:16 pm »
Elwood#1887
Moderator
Wiadomości: 2725
Płeć:
Wujek Samo Zlo
Skrzynia biegow to co innego -zlozysz i rozlozysz i bedzie dobrze. Most tez rozkrecisz i zlozysz bez problemów tyle ze bedzie wyl na cala okolice i wytrzyma przy dobrym wietrze moze 3 tys .Wymagana tam jest regulacja podkladkami z dokłądnoscia do setnych czesci milimetra ! Nie uwazam ze korzystanie z dobrego warsztatu bylo dyshonorem czy ulomnoscia- przy aucie tez robie wszystko sam ale np szlify cylindrów czy szlif wału zlecam w dobrym warsztacie i nie ma tutaj nic do rzeczy ze mam dojscie do maszyn za flaszke po godzinach. Tak samo regulacje gaznika/gazników- nie umiem nie robie- wole zapłacic komus kto zrobi to lepiej niz ja
Most który szukasz ma przełozenie 4,55 czyli duze kolo ma 41 zebów male 9 (41/9=4,5555)
Zapisane
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti '98 No LPG
BMW E82 125i '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #4 dnia:
Grudzień 25, 2007, 14:38:16 pm »
polko
Gość
wole uczyć sie na własnych błędach , jestem jeszcze młody i głupi
dzienks za ilość
zębów
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #5 dnia:
Grudzień 25, 2007, 14:51:10 pm »
Elwood#1887
Moderator
Wiadomości: 2725
Płeć:
Wujek Samo Zlo
Ja wole sie uczyc na blędach innych niz na swoich- zwlaszcza ze byly juz podejmowane próby takich przekładek i nic z tego nie wychodzilo zazwyczaj. No ale spróbowac nie zawadzi
Zapisane
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti '98 No LPG
BMW E82 125i '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #6 dnia:
Grudzień 25, 2007, 14:53:53 pm »
polko
Gość
w tych nieudanych próbach chodziło o o to że częsci do siebie nie pasowały , czy problem tkwił w ustawieniu luzu
?
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #7 dnia:
Grudzień 25, 2007, 14:59:41 pm »
Elwood#1887
Moderator
Wiadomości: 2725
Płeć:
Wujek Samo Zlo
Tak gdyz bardzo dokłądnie trzeba go ustalic, co wiecej nie ustawia sie go na samym moscie tak po prostu tylko wymagane sa do tego jeszcze odpowiednie narzedzia i przyrządy. Nic wiecej nie powiem gdyz nie interesowalem sie tym za bardzo- nie bylo takiej potrzeby. Moze ktos inny rozwinie temat
Zapisane
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti '98 No LPG
BMW E82 125i '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #8 dnia:
Grudzień 25, 2007, 15:08:20 pm »
polko
Gość
dzienki, to już dużo jeszcze żeby tylko znaleźć te zębatki i można brać sie do roboty . zobaczymy jak wyjdzie
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #9 dnia:
Grudzień 25, 2007, 17:07:30 pm »
Van
Sympatyk
Wiadomości: 1713
Płeć:
LANOS 00 1.4 16v
Elwood#1887
, przekładki sa jak najbardziej udane
Auto jeździ most spiewa
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #10 dnia:
Grudzień 25, 2007, 17:28:45 pm »
polko
Gość
heh niezłe
a tak a pro po to szukany przeze mnie most był na tarczach
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #11 dnia:
Grudzień 25, 2007, 18:00:04 pm »
Van
Sympatyk
Wiadomości: 1713
Płeć:
LANOS 00 1.4 16v
jest to bębnowy most. sprawny jest ciężki do zdobycia.
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #12 dnia:
Grudzień 26, 2007, 08:42:50 am »
polko
Gość
na pewno bębny
to by już lucas był
wydawało mi się że tarcze .....
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #13 dnia:
Grudzień 26, 2007, 09:40:57 am »
Van
Sympatyk
Wiadomości: 1713
Płeć:
LANOS 00 1.4 16v
nie widziałem trucka na tarczach
duże bębny dużo większe od lucasa
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #14 dnia:
Grudzień 26, 2007, 12:21:18 pm »
davit
Sympatyk
Wiadomości: 220
Elwood#1887
, A pamiętasz u mnie co było? ukręciły sie satelity i przełożyliśmy środek od innego mostu z Argi i wszystko jak narazie działa i nawet nie wyje, ale to jest most z argi a nie z poloneza.
Zapisane
Fiat 125p DOHC
Audi S4 C4 2.2 turbo
Chciałbym umrzeć tak jak mój dziadek w kapciach przed telewizorem a nie tak jak jego pasażerowie krzycząc.
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #15 dnia:
Grudzień 26, 2007, 12:43:29 pm »
polko
Gość
most powinien chyba zamanifestować swoją obecność dopiero powyżej 100 a nie oszukujmy bo za często to 100 nie będzie jechać
aha , nie ma już nic wolniejszego z gamy FSO jak 1:4,55 ?
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #16 dnia:
Grudzień 26, 2007, 13:09:02 pm »
Cycu_E30
Gość
nie
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #17 dnia:
Grudzień 27, 2007, 00:45:12 am »
maras
Gość
Kiedys na allegro był most, czy sam wkład z przełożeniem coś ok 4,7.
A luz międzyzębny, z tego co wiem, to sprawdza sie robiąc odciski jednego zęba koła na drugim, sprawdza się,czy współpracują na całej długości zęba
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #18 dnia:
Grudzień 27, 2007, 09:19:16 am »
Van
Sympatyk
Wiadomości: 1713
Płeć:
LANOS 00 1.4 16v
na pergamin sie sklada:) patrzy cze go przecina i czy rowno. mozna tez na tusz i zerkac czy dobrze zeby sie zazebiaja. regulowalem kilka razy mosty ale nigdy nie skladalem. ponoc jak sie przerzuci z wszystkimi podkladkami etc ect to jest szansa ze obudowa bedzie identyczna
Zapisane
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55
«
Odpowiedź #19 dnia:
Grudzień 27, 2007, 09:54:48 am »
Fistasz
Gość
Cytat: "Van"
na pergamin sie sklada:)
Ja słyszalem o gazecie :D tak zeby sie nei przecieła ale zebys nie mógl jej wyjac. Przy dyfrze od malucha sie sprawdzało
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
2
Do góry
« poprzedni
następny »
FSO-Polonez Tuning Klub
»
GŁÓWNE KATEGORIE FORUM
»
TECHNIKA
»
Napęd
»
przekładka wnętrza mostu - detuning z 1:3,9 na 1:4,55