Autor Wątek: Pomocy  (Przeczytany 1812 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pomocy
« dnia: Styczeń 15, 2008, 15:56:43 pm »

grandi

  • Gość
A więc kupiłem Poloneza  caro plus stał sobie 8 miesięcy miał poważny problem z odpaleniem.
Raz chciał raz nie  , odpaliłem go z jakiś tydzień temu i chciałem pojechać nim na przegląd .
Na drugi dzień pojechałem na przegląd nie uznali mi go ,  miałem podłużnicę pęknięta w drodze do mechanika polonez  zgasł nie chciał już odpalić .
1.Wracałem na lince dodam do tego że jak bym iskry nie miał , mogę cały czas kręcić i nic .
2.Sprawa praktycznie ma gorsze przyspieszenie od malucha  1.2 jeszcze mogę go jakoś rozpędzić  ,  pozostałe biegi nic , wiem że jak dodawałem gazu chyba stukał jakiś zawór to może mieć jakiś związek z tym?

Pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 15, 2008, 17:45:01 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
napisz po polsku
raz jeszcze...
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Re: Pomocy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 15, 2008, 18:35:53 pm »

bruns

  • Gość
Cytat: "grandi"
straszny ale to straszny móg z niego praktycznie ma gorszego kopa od malucha praktycznie go nie ma 1.2 jeszcze pozostałe biegi nic , wiem że jak dodawałem gazu chyba stukał jakiś zawór to może mieć jakiś związek z ty?
Jak grandi wytrzeźwieje i przestanie bełkotać  to napisze jeszcze raz . A przy okazji poczyta sobie punkt  6 /a  , regulaminu forum .

Pomocy
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 15, 2008, 19:20:03 pm »

grandi

  • Gość
Już

Pomocy
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 15, 2008, 19:57:43 pm »

bruns

  • Gość
To ze nie możesz odpalić i kręcenie nic nie daje może oznaczać że pękł Ci pasek rozrządu . To że wcześniej  silnik nie miał mocy też może być przyczyną przeskoczonego paska i  w wyniku tego przestawionego rozrządu . Ogólnie usterka wygląda tak że najpierw zaczął sie kończyć pasek rozrządu i przeskoczył ( wtedy silnik stracił moc ) a ostatecznie się zerwał lub wycięło zęby i wtedy zamilkł na amen . Co do stukania to zaworu nie usłyszysz go siedząc w kabinie chyba że rozrząd miałeś tak przestawiony że zawór spotykał się z tłokiem  . Sprawdź czy podczas krecenia rozrusznikiem chodzi klawiatura zaworów to będziesz miał odpowiedź czy pasek się nie zerwał .

Pomocy
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 15, 2008, 23:21:12 pm »

Długi

  • Gość
Coś mi śmierdzi przedmuchem uszczelki pod głowica pomiędzy dwoma garami...

Pomocy
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 16, 2008, 00:13:28 am »

grandi

  • Gość
Cytat: "Długi"
Coś mi śmierdzi przedmuchem uszczelki pod głowica pomiędzy dwoma garami...


Nie jeżeli przedmucha uszczelkę to jest taka zmiana ciśnień między cylindrami że słychać silnik  tak jak mają ci harlejowcy tłumiki basowe .

Co teraz najlepiej zrobić jak rozrząd się przestawił a pasek pękł?

Pomocy
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 16, 2008, 00:20:16 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Zdjąć pokrywę, sprawdzić czy nie zgiął się któryś z popychaczy, jeśli tak to wymienić, kupić pasek, założyć, zalać bak do pełna i przed siebie;)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)