Autor Wątek: CB-Radio  (Przeczytany 65217 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CB-Radio
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 01, 2008, 19:34:27 pm »

Waluś

  • Gość
Cytat: "matucha"
Ja też tak chciałem, ale już mi nogi noie wchodziły ;)


Na ja mam na styk. Nogi jeszcze się mieszczą, a mam 193 cm wzrostu :mrgreen: . Gorzej z kręceniem gałkami. Trochę ciężko się tam dostać w czasie jazdy, ale jakoś sobie radzę.

CB-Radio
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 01, 2008, 19:39:47 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
A tak na marginesie Waluś#1837, to mamy identyczne radyjko :)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

CB-Radio
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 01, 2008, 21:57:17 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
mozna tez tak :-)

Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

CB-Radio
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 01, 2008, 22:11:34 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
A gdzie powędrował radioodtwarzacz? I skoro radyjko zabudowane to głośnik jakoś  wyprowadziłeś na zewnątrz czy jak ta sprawa wygląda?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

CB-Radio
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 01, 2008, 22:45:53 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
zdazylem juz dawno odzwyczaic sie od radia, same reklamy i pierdoly :-) wole juz sluchac silnika  :mrgreen:
w roverze nie mam muzy wcale,
w 125p jest wzmacniacz + CD rom pod siedzeniem ewentulanie zamiast cdrom moze byc MP3

glosnik oczywscie slychac troche slabiej, ale i tak jest ok, w razie co mozna podpiac zewnetrzny
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

CB-Radio
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 01, 2008, 23:20:35 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

CB-Radio
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 01, 2008, 23:28:24 pm »

iwan

  • Gość
nie dziala linkens :( Moglbys podac model?

CB-Radio
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 01, 2008, 23:31:13 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Poprawiłem linka. Model 520xl. dobre radio na chwilę obecną.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

CB-Radio
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 01, 2008, 23:40:38 pm »

iwan

  • Gość
Podziekowal :) Tele samo co za tego Unidena dalem za Onwe jakos rok temu, a tyle roznicy:  zmiana kanalow pokretlem, RF Gain, ANL, wskaźniki nadawania/odbierania/mocy nawet wyjscie na papuge - wyglada niezle

CB-Radio
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 01, 2008, 23:42:30 pm »

Waluś

  • Gość
Cytat: "jimo#1921"
Model 520xl. dobre radio na chwilę obecną.


Zgadzam się i również polecam. Sam żałuję że zamiast dorzucić te parędziesiąt PLN-ów na 520 kupiłem 510 (bez Rf-a).


BTW. Czy wam też regulator prędkości obrotowej wiatraka nawiewu powoduje zakłócenia w CB. Chodzi mi o ten przełącznik z płynną regulacją. U mnie jak włączam dmuchawę to squelsch-a mam na 3/4 prawie. Jak dmuchawę wyłączona mam to squelsch mam 1/4 do 1/3 zakresu.

CB-Radio
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 01, 2008, 23:42:30 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
I pracuje lepiej od Mk3 :).
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

CB-Radio
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 01, 2008, 23:44:13 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Waluś#1837"
BTW. Czy wam też regulator prędkości obrotowej wiatraka nawiewu powoduje zakłócenia w CB. Chodzi mi o ten przełącznik z płynną regulacją. U mnie jak włączam dmuchawę to squelsch-a mam na 3/4 prawie. Jak dmuchawę wyłączona mam to squelsch mam 1/4 do 1/3 zakresu.

A jak masz wpięte radio? Mnie wchodzą wycieraczki i dmuchawa, ale nie mam pociągniętego zasilania z akumulatora bezpośrednio tylko z kabli od zapalniczki.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

CB-Radio
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 01, 2008, 23:47:06 pm »

Waluś

  • Gość
Podpinałem zasilanie gdzieś za zegarami. Po prostu radio założyłem niby na stałe i dałem zasilanie tak żeby mi kable nie dyndały nigdzie. Muszę spróbować bezpośrednio pod aku, może się polepszy.

CB-Radio
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 01, 2008, 23:52:15 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Waluś#1837"
Podpinałem zasilanie gdzieś za zegarami. Po prostu radio założyłem niby na stałe i dałem zasilanie tak żeby mi kable nie dyndały nigdzie. Muszę spróbować bezpośrednio pod aku, może się polepszy.

Na 90% jestem pewny, że pozbędziesz się kłopotów z w/w przeszkadzajkami.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

CB-Radio
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 02, 2008, 09:20:23 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ja z racji wykonywanego zawodu powiem tylko że:
- Uniden 510
- Uniden 520
- Cobra 19 dx4
są na liście produktów niezgodnych UKE i nie spełniają  odpowiednich norm. Handel nimi jest zakazany !!

Zresztą poczytajcie sami:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=ArticleStats1&news_cat_id=291&news_id=1215&layout=1&page=text

A tu pełna lista wyrobów niezgodnych: http://www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=55&news_id=241&layout=11&page=text
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

CB-Radio
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 02, 2008, 10:44:23 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Plotka głosi, że ktoś dobrze posmarował by doczepili się do unidenów. Są to praktycznie bliźniacze układy co do pr. Harrego, ale cena mocno różna.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

CB-Radio
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 02, 2008, 12:16:50 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Co do Unidena 520, to z obserwacji mogę powiedzieć, że dużą rolę odgrywa antena. Przedwczoraj miałem okazję lecieć w trasę na 2 auta - ja Uniden 510 + antena LEMM 150  cm, a kumpela miała Unidena 520 i jakąś niemarkową antenę krótszą. Cały czas kiepsko ją słyszałem, szumy, a po wjecha niu do miasta to już wogóle masakra.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

CB-Radio
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 02, 2008, 12:37:26 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "Bocian_s#313"
Handel nimi jest zakazany !


na szczescie tylko handel, a nie uzywanie  :lol:
byla o tym mega dyskusja na pl.rec.radio.cb
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

CB-Radio
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 02, 2008, 12:42:21 pm »

Waluś

  • Gość
Cytat: "Bocian_s#313"
Ja z racji wykonywanego zawodu powiem tylko że:
- Uniden 510
- Uniden 520
- Cobra 19 dx4
są na liście produktów niezgodnych UKE i nie spełniają odpowiednich norm. Handel nimi jest zakazany !!


Co nie zmienia faktu że są jednymi z najpopularniejszych modeli w sprzedaży ze względu na niska cenę. Kumpel Cobrę wraz z anteną 60 cm na magnesie kupił już za 250 zł (pomijając aspekt mizernych możliwości tego zestawu), gdzie najtańsze radia z homologacją kosztują bodajże w granicach 400-500 zł.

BTW. A czy podczas kontroli policyjnej policja ma coś do tego jakie CB mam w samochodzie. Czy   mogą się doczepić że posiadam model który de facto jest zakazany do sprzedaży w Polsce?? :roll:

CB-Radio
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 02, 2008, 12:48:56 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Kumpel, który mi to sprzedał mówił że w razie czego mam powiedzieć, że kupiłem w niemczech czy na giełdzie używane z niemiec i dałem do przestrojenia, ale nie wiem czy by to działało. Amorek913 jest z drogówki, może on coś nam podpowie.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)