Autor Wątek: Amortyzator tył w Kombi  (Przeczytany 1816 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Amortyzator tył w Kombi
« dnia: Styczeń 28, 2008, 14:37:03 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Mam pytanko. Mam okazję kupić używane amortyzatory tył od Atu Plus, ale nie wiem, czy w Kombi były takie same czy inne? Może ktoś coś wie na ten temat.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Amortyzator tył w Kombi
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 29, 2008, 11:27:33 am »

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1211
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
w ATU były CHYBA krótsze, w końcu całe chowały się w rynience wokół bagażnika
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )

Amortyzator tył w Kombi
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 29, 2008, 13:47:35 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Cytuj (zaznaczone)
w ATU były CHYBA krótsze, w końcu całe chowały się w rynience wokół bagażnika

zawieszenie
==>
amortyzator
==>
mniej więcej o coś takiego chodzi;]
http://photos03.allegro.pl/photos/oryginal/302/69/10/302691022
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Amortyzator tył w Kombi
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 04, 2008, 08:39:33 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
MI to wygląda jak amory do starszych caro pionowych. W atu i caro plusie (prawdopodobnie w kombi też) są z tyłu amory skośne i zakończone są z obu stron bardzo podobnie - tulejką metalowo-gumową.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.