Autor Wątek: Sprzęgło do roverka  (Przeczytany 13261 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 19, 2008, 20:51:43 pm »

iwan

  • Gość
Cytat: "AndrewS#100"
tylko jest pewnie mala klauzula, ze montaż w autoryzowanym warsztacie samochodowym plus faktura plus opinia rzeczoznawcy

Nie wystawie komentarza zanim nie wyprobuje sprzegla hehe.

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 19, 2008, 21:14:02 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "iwan"
Nie wystawie komentarza zanim nie wyprobuje sprzegla hehe.


czyli za jakieś.......3 miesiące wystaw :mrgreen:

a tak poważnie iwan, to po złożeniu nie kręć od razu bąków jak na filmiku z youtube :twisted: . Najpierw pojeździj parę dni jak emeryt, niech to się wszystko ułoży :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 19, 2008, 21:35:02 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "iwan"
odkad zrobilem dolot

A co ma dolot do temperatury??

[ Dodano: 2008-02-19, 21:35 ]
Cytat: "BARTEK#1925"
a tak poważnie iwan, to po złożeniu nie kręć od razu bąków jak na filmiku z youtube :twisted: . Najpierw pojeździj parę dni jak emeryt, niech to się wszystko ułoży :wink:
Z hamulcami też się tak robi więc najpierw dać się ułożyć.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 19, 2008, 21:41:36 pm »

Arnold

  • Gość
Jak mnie takie coś wkurza... Nie bierzcie tego do siebie, ale... kupi sobie jeden z drugim Roverka i pali gumę non stop, usprawiedliwia się tylko tym, że silnik rozgrzany. A rozgrzany silnik, to się nie zużywa czy jak? Nieśmiertelny jest? A potem narzekanie, że uszczelka poszła, że sprzęgło mało wytrzymało, że Roverek jest be, bo bierze olej. Ludzie, te samochody jak powstawały to jeszcze nikt o drifcie nie słyszał, więc nie ma się co dziwić. Jeszcze trochę i ten klub zmieni się w miłośników pałowania Poloneza...
Rozumiem, że to sprawa indywidualna kto co robi ze swoim samochodem, ale nie mogę patrzeć jak to jest tak katowane.
Sorki, jeśli ktoś poczuł się obrażony i sorki za ton...

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 19, 2008, 21:57:03 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Cytat: "Arnold#1910"
Ludzie, te samochody jak powstawały to jeszcze nikt o drifcie nie słyszał, więc nie ma się co dziwić. Jeszcze trochę i ten klub zmieni się w miłośników pałowania Poloneza...


ja nie bawię się w drift, ale szybko jeździć lubię, więc prosty z tego wniosek, że nie katuję :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 19, 2008, 22:15:53 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Arnold przeczytaj 11 przykazanie ponizej i sie do niego stosuj, a wszystko bedzie dobrze :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 19, 2008, 22:40:08 pm »

Arnold

  • Gość
No i też twierdzisz, że ciepły silnik się nie zużywa? :mrgreen:
Wiem jak jeździsz Senn, a Ty wiesz jak jeżdżę ja :) Ja mam sprzęgło od nowości, Ty chyba też i nawet 1.8 nie załatwił Ci sprzęgła :) I to się szanuje. Nie twierdzę, żeby jeździć jak pipa, ale kręcić bączki albo palić gumę w miejscu, to nie dla Nas :)

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 20, 2008, 11:24:18 am »

e_gregor

  • Gość
Arnold#1910 uspokój się. Dbaj o swojego roverka jak uważasz za słuszne. Ja też uważam że silnik (każdy) można pobutować ale musi być gorący. Każdy z nas troche inaczej traktuje swoje auto, dla jednych zabawka, dla innych spełnienie marzeń, pierwszy samochód, dupowóz, rajdówka... Pilnujmy swojego nosa a innym dawajmy tylko wskazówki i dzielmy się spostrzeżeniami.

Serdeczne pozdro

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 20, 2008, 12:18:55 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "e_gregor#1917"
uważam że silnik (każdy) można pobutować

powiem więcej. Czasem trzeba cody przepalić ten swf w wydechu.

o ile mnie pamięć nie myli to nie wiem czy w instrukcji obsługi jakiegoś motoru nie było wpisane że co jakis czas trzeba przejechać kilka km na wysokich obrotach na niższym biegu.

A coby nie było OT to dobre sprzęgło jest potrzebne na wypadek :
Cytat: "bocian_s#313"
Czasem trzeba
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 20, 2008, 13:48:02 pm »

e_gregor

  • Gość
Można sobie jeździć po emerycku, ale po to Bozia dała koła żeby czasem piszczały :twisted:

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 20, 2008, 14:01:42 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "Arnold#1910"

Wiem jak jeździsz Senn, a Ty wiesz jak jeżdżę ja :) Ja mam sprzęgło od nowości, Ty chyba też i nawet 1.8 nie załatwił Ci sprzęgła :)


Powiem tak. Strzalow ze sprzegla nie robie bo uwazam to za debilizm, no chyba ze byloby to potrzebne do driftu czego nie praktykuje, a przede wszystkim nie umie. Poza tym moj silnik dostaje po dupie i to niezle. Jakos dynamika nie pozwala mi na normalne zachowanie sie na swiatlach, a swiatel z domu do pracy i na odwrot mam wiele. :) Sprzeglo jak narazie zachowuje sie bez zarzutu. Po swapie zrobione jest 22kkm i nie ma poslizgu. Sprzeglo jest 185mm czyli o 5mm za male. W moich rekach ma zrobione 100kkm w tym 78kkm na silniku 1.4
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 20, 2008, 14:38:53 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ja swoim też już się staram delikatnie. sprzegieł ma lekki poślizg ale to z winy znacznego przebiegu. w chwili obecnej nie robię tego tylko czekam na spieka. wtedy bedzie można się czasem poslizgac

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 20, 2008, 18:14:16 pm »

iwan

  • Gość
Arnold#1910, czlowieku, nie wypowiadaj sie jak nie wiesz co sie stalo, bo czuje ze do mnie pijesz, nie mam pojecia jak  jezdzisz swoim 1.4, moge tylko przypuszczac z podpisow, gadasz o jakims drifcie, co to ma do rzeczy? Szczegolnie jak mowisz o oszczedzaniu sprzegla/uszczelki. Jak chcesz sie pochwalic to zaloz osobny temat. Dorze wiesz o co chodzi z temperatura silnika i nie jest to zadne usprawiedliwienie a juz wogole wobec sprzegla. Ja dopoki nie mam 90 stopni nie przekraczam 3 tys, a ze czasem depne do dechy i wkrece kosiarke to juz moja sprawa i nie powiesz ze nie ma roznicy pomiedzy rozgrzanym a nierozgrzanym silnikiem, dla mnie to podstawa, tak samo jak pokrece sie na PIASKU!! wokol latarni, bo o driftach na suchym mozna zapomniec bo niby gdzie, jeszcze na wysokim bucie 195. A ze sprzeglo padlo... tak mialo byc bo bylo do wymiany juz przy kupnie przy kzdym zmienianiu biegu najpierw zapinalem sprzeglo a dopiero potem wciskalem gaz gdyz inaczej wystepowal poslizg na kazdym biegu, a pedal sprzegla stal tak wysoko ze mozna bylo sobie wybic kolanem zeby szczegolnie przy moim wzroscie ( hehe: "ale on duzy jest" kto to powiedzial na czerniewicach?)
Bocian_s#313, mialem problemy z temperatura gdy go kupilem, ale gdy zrobilem dolot problemy zniknely.

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 21, 2008, 09:24:06 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A to co zmieniłeś w tym dolocie??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 21, 2008, 10:18:54 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
pewnie zaworek odpowietrzajacy blok zaczal dzialac :-)
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 21, 2008, 10:25:40 am »

iwan

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
ewnie zaworek odpowietrzajacy blok zaczal dzialac

Jest taki????

[ Dodano: 2008-02-21, 10:31 ]
Cytat: "Bocian_s#313"
A to co zmieniłeś w tym dolocie??

Tylko stozek.

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 21, 2008, 11:08:37 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "iwan"
Jest taki????




i zeby sie ktos nie zdziwil pusza w strone bloku i tak ma byc
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 21, 2008, 19:50:50 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
No no,tez sie kiedys dziwilem po co ten zwrotny tam jest  :)
  • Jef
  • Czaku

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 22, 2008, 00:37:26 am »

iwan

  • Gość
Cytat: "Arnold#1910"
iwan, a co dała zmiana na stożek?

oczywiscie zmienil sie dzwiek, mimo standardowego i niepodziurawionego wydechu niektorzy mysla ze cos w nim zmienilem. Arnold#1910, mowilem ze poprawila mi sie temperatura, tzn ze nawet podczas ostrego deptania mam rowno 90 stopni. Moze jutro opisze jakie problemy mialem na poczatku bo dzis juz nie jestem w stanie ;)
Cytat: "Arnold#1910"
Ja też nie jeżdżę jak pipa

Kazdy tu sie moze chwalic, Arnold#1910,  ja tez nie od dzis mam prawo jazdy, tudziesz posiadam umiejetnosc prowadzenia pojazdow mechanicznych ;)
Cytat: "Arnold#1910"
ale to Wy twierdzicie, że na zimnym nie ciśniecie

owszem, nie cisne,rozszerzalnosc cieplna mnie przeraza  :D

Sprzęgło do roverka
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 26, 2008, 16:25:53 pm »

maras

  • Gość
Dzisiaj wyjąłem sprzęgło, okładziny mają po 2,2mm, a dopuszczalne max zuzucie to 0,9mm. W sumie podają grubość nowego jako 6,8 pod naciskiem,moje po ściśnięciu ma ok 5,4-5,5mm, wiec zużycie jakies 0,7mm, wiec zużycie 70-80% :? Pewnie trzeba będzie wymienić, bo w niektórych miejscach doszło do nitów :evil:

[ Dodano: 2008-03-26, 21:37 ]
Mam jeszcze jedna sprawę, jak wygląda nowa tarcza do roverka, tzn dokładnie mi chodzi, czy nity są głęboko osadzone, czy przy samym brzegu okładziny??

[ Dodano: 2008-03-27, 12:45 ]
No i już po wątpliwościach, kupiłem nową tarcze, oczywiście valeo, na razie tyle, bo dzisiaj jeszcze przyszedł pasek(znalazłem dość tanio Gatesa razem z rolką automatyczną), a w poniedziałek kupiłem pompę wody SKFa, w sumie, prawie 5 stów :evil: